ازسرگیری فروش گلف ام کا ۸
پس از حل مشکل نرمافزاری که در ماه مه برای گلف «ام کا ۸» جدید بهوجود آمد، فولکسواگن مجددا فروش آن را آغاز کرد.
به گزارش خودروکار، این مشکل که در سامانه کمکی اییکال اتفاق افتاده بود، مانع عملکرد صحیح آن که باید هنگام تصادف بهصورت خودکار با مراکز اورژانسی تماس میگرفت، میشد. فولکسواگن تا زمان حل این مشکل تولید این خودرو را متوقف کرده بود.
اکنون فولکسواگن اعلام کرده است که این نرمافزار را بهروزرسانی و مشکل بهوجود آمده را حل کرده است. فولکسواگن به دلیل مشکل پیشآمده بهصورت داوطلبانه اقدام به فراخوان خودروهای گلف امکا۸ کرده بود.
حدود ۱۵ هزار دستگاه گلف امکا۸ فروخته شده در آلمان، این مشکل را داشتند که تقریبا معادل تعداد فروخته شده در بریتانیا بود اما فولکسواگن با فراخوان همه آنها اقدام به رفع مشکل کرد.
این سامانه از مارس ۲۰۱۸ بهصورت اجباری بر روی همه خودروهای فروختهشده در اتحادیه اروپا نصب میشود.
منبع: دنیای اقتصاد
انتهای پیام/