افت ۶۴ درصدی فروش تسلا در چین
میزان فروش خودروهای الکتریکی تسلا در چین در ماه گذشته میلادی نسبت به ماه قبل از آن ۶۴ درصد کاهش یافت.
به گزارش خودروکار، تسلا موتورز که بدون شک یکی از بهترین برند های تولید کننده خودرو های الکتریکی مدرن لوکس و قدرتمند در جهان به شمار می رود، همچون بسیاری دیگر از خودروسازان در جهان بر روی بازار چین حساب زیادی باز می کند. طبق تازهترین آمار و ارقام منتشر شده از سوی انجمن خودروهای سواری چین، میزان فروش خودروهای برقی پاک و دوستدار محیط زیست تسلا در بازار این کشور در ماه گذشته میلادی یعنی آوریل ۲۰۲۰، نسبت به ماه قبل از آن ۶۴ درصد کاهش یافته است.
به عبارتی دیگر میزان فروش خودروهای تسلا در چین که شامل خودروهای وارداتی و تولید شده در کارخانه های اختصاصی تسلا موتورز در در این کشور می شود، از ۱۲ هزار و ۷۰۹ دستگاه در مارس به ۴ هزار و ۶۳۳ دستگاه در آوریل سال جاری میلادی رسیده و کاهش یافته است.
این آمارها همچنین نشان می دهد که میزان فروش خودروهای تسلا مدل ۳ تولید شده در کارخانه گیگاگفاکتوری شانگهای در ماه گذشته نسبت به سایر مدل های این برند رکورد زده و سه هزار و ۶۳۵ دستگاه را برای خود به ثبت رسانده است.
تسلا در خصوص تایید این آمار و ارقام هنوز پاسخی به گزارشگر رویترز نداده است.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/