کد خبر: ۳۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
همزمان با شیوع ویروس کرونا؛

گروه بهمن ظرفیت خدمات غیر حضوری خود را افزایش داد

بهمن موتور همزمان با شیوع ویروس کرونا، خدمات سرویس در محل را با تشویق مشتریان خود به ماندن در خانه اجرایی و در ایام نوروز بیش از ٢٠٠ سرویس، به مشتریان خود ارائه کرد که ٩٣ درصد از نحوه اجرا و دریافت خدمات رضایت کامل داشتند.
به گزارش خودروکار، شرکت بهمن موتور به منظور جلوگیری از تسری ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت شهروندان، تمهیداتی را برای دریافت خدمات غیر حضوری در ایام نوروز فراهم کرد که همچنان این خدمات قابل ارائه در محل مورد نظر مشتریان است.

بهمن موتور همزمان با شیوع ویروس کرونا، خدمات سرویس در محل را با تشویق مشتریان خود به ماندن در خانه و ادامه قرنطینه خانگی اجرایی کرد. این خدمات شامل انجام سرویس های ادواری، تعویض قطعات مصرفی  و ارائه خدمات امدادی همچون عیب یابی، تعویض باتری و انجام کمک های اولیه در مواقع اضطراری است.

خدمات پس از فروش بهمن موتور در ایام نوروز بیش از ٢٠٠ سرویس توسط تعمیرکاران آموزش دیده و مجرب تعمیرگاه مرکزی، به مشتریان خود ارائه کرد که طبق نظرسنجی های صورت گرفته، 93 درصد از نحوه ی اجرا و دریافت خدمات رضایت کامل داشتند.

شرکت بهمن موتور در شرایط بحرانی حال حاضر برای توسعه خدمات غیرحضوری سرویس در محل، ظرفیت های خود را افزایش داده تا مشکلات خودرویی مشتریان را بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی‌ها رفع کند.

مشتریان می توانند جهت دریافت خدمات موبایل سرویس از طریق تماس با شماره  ٤٨٠٢٧-٠٢١ و با استفاده از نرم افزار موبایل گروه بهمن اقدام کنند.


انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار