کد خبر: ۳۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
ایساکو براستفاده مشتريان از خدمات غیرحضوری برای مقابله با ویروس کرونا تاكيدكرد:‌

توزيع اقلام بهداشتی در تمامی نمايندگی های خدمات پس از فروش ايران خودرو

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که همزمان با شیوع ویروس کرونا از مشتریان خود خواسته بود، تا حد امکان از خدمات غیر حضوری این شرکت بهره‌مند شوند اعلام کرد: با توزیع ملزومات بهداشتی، پروتکل جدید پیشگیری از ویروس کووید 19 در نمایندگی‌های این مجموعه در حال اجراست.
به گزارش خودروکار، با توجه به توصیه کاهش استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومي  توسط متولیان بهداشت جامعه و استفاده برخي مشتريان از خودروي شخصي، ‌ شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اعلام كرده است ،به منظور همکاری با هموطنان در خصوص رفع ایراد احتمالي خودروهایی که با خدمات غیرحضوری مرتفع نمی‌شود، با رعایت تمام اصول بهداشتی در نمایندگی‌ها پذیرای مشتریان است.
شركت ايساكو از روز هاي قبل  توزیع لوازم بهداشتی اعم از ماسک، دستکش و لوازم ضدعفونی را در نمایندگی‌های مجموعه آغاز و پروتکل جدید رعایت موازین بهداشتی را به این نمايندگي هاي مجاز ابلاغ كرده است . 
به گزارش روابط عمومی ایساکو، شركت خدمات پس ازفروش ايران خودرو از هموطنان خواست، در صورت نیاز به خدمات پس از فروش ضمن تماس با مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو 096440 یا ثبت درخواست در اپلیکیشن ایساکو، از خدمات غیرحضوری این مجموعه بهره‌مند شوند و مراجعه به نمایندگی را در اولویت آخر خود قرار دهند.
گفتنی است، خدمات پس از فروش این مجموعه با دارا بودن بزرگ‌ترین ناوگان امدادی در سراسر کشور، به‌صورت شبانه‌روزی آماده است تا خدماتی همچون انجام سرویس‌ های دوره‌ای (تعویض روغن، شمع، فیلترها، لنت ترمز و ...)؛ تعمیرات سبک و سنگین قطعاتی مانند رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام و...؛  تامین و نصب باتری کمکی، تامین سوخت، بازکردن درب های خودرو، پنچرگیری و تنظیم باد، تعویض زاپاس و تامین رینگ و لاستیک؛ تعویض انواع شیشه و ... را درب منزل به مشتريان ارائه كند.



منبع: ایکوپرس

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار