کد خبر: ۳۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
مدير عامل گروه بهمن ديزل خبر داد:

رونمايى از دو محصول جديد بهمن ديزل در سال٩٩/ برنامه ریزی برای صادرات كاميونت شيلر به سوريه و عراق

مدير عامل گروه بهمن ديزل از رونمايى دو محصول جديد اين شركت در سال ٩٩ و ارتقای آن ها در سال ١٤٠٠ خبر داد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، محمد محمدی در حاشیه مراسم آغاز تولید انبوه کامیونت و مینی بوس شیلر گفت: مذاکرات لازم براى صادرات این محصول به سوريه و عراق در سال آينده انجام شده است.


وی با اشاره به تحريم هاى آمريكا اظهار كرد: با وجود تحريم هاى شديدى كه از سال گذشته اعمال شده، گروه بهمن توانست از اين شرايط به عنوان يك فرصت استفاده و وارد مرحله رونق شود.

محمدی درباره چشم انداز عملكرد شركت بهمن ديزل در سال آینده تصریح كرد: سال آينده ١٤٤ دستگاه كاميونت و مينى بوس شيلر، توليد و تحويل مشترى خواهد شد، ضمن اينكه ميزان توليد در سال آينده نسبت به سال جارى ٢٠٠ درصد افزايش خواهد يافت.

مدیرعامل بهمن دیزل ادامه داد: همچنين در سال جارى، ٨٠ درصد توليدات مربوط به ايسوزو و ٢٠ درصد كاميونت و مينى بوس شيلر بود که اين نسبت در سال ٩٩ تغییر خواهد کرد به طوری که توليد ايسوزو به ٢٠درصد و شيلر به ٨٠درصد خواهد رسيد.

وی همچنين از سه رويكرد جديد شركت بهمن در سال آینده خبر داد و گفت: توسعه محصولات، يكى از رويكردهاى اصلى سال آينده این گروه است، در اين راستا سال آينده از دو محصول جديد با نام هاى"MB3 " يا همان مينى بوس بهمن ٣٠٠٠ ليترى و "TB8" يا تراك بهمن ٨ تنى رونمايى خواهيم كرد؛ همچنين در سال ١٤٠٠ هدف اين است كه اين دو محصول را چه از لحاظ ظاهرى و چه موتور ارتقا دهيم.

مدير عامل گروه بهمن ديزل ادامه داد: كاربرى سازى محصولات، ديگر رويكرد سال آينده ماست که این تصمیم با هدف تولید استاندارد گرفته شده که در حال حاضر نيز دو خودروى آتش نشانى و يونيت يخچال، كاربرى سازى شده اند.

محمدى گفت: همچنين قصد داريم در سال آينده آزمايشگاه بهمن ديزل را با هدف ارتقای كيفيت محصولات توسعه دهيم این در حالیست که هم اکنون محصولات این شرکت سه ستاره و چهار ستاره هستند كه هدف، افزايش كيفيت آن ها است.

وی صادرات محصولات اين شركت را از ديگر اقدامات سال آینده عنوان و تصریح كرد: از آنجا كه تاكنون شيلر محصول ژاپنى بود امكان صادرات آن را نداشتيم، اما در حال حاضر شيلر به توليد داخلى رسيده و قادر به صادرات آن خواهيم بود؛ در همين راستا با عراق و سوريه به جهت صادرات شيلر مذاكرات لازم انجام شده است.


انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار