کد خبر: ۳۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

ساعت مچبند هوشمند ، تکنولوژی جذاب در ام و ی ام ایکس 55

به تازگی شرکت مدیران خودرو محصول جدید خود ام وی ام ایکس 55 را به صورت محدود وارد بازار و فروش آن را آغاز کرده است ، اما از آنچه در تبلیغات این خودرو دیده می شود ، این خودرو دارای آپشن بسیار مدرن و خاصی است که در خودروهای بسیار لوکس بازار ایران نیز وجود ندارد و همین امر ،باعث جلب نظر بسیاری شده است.
به گزارش خودروکار، اما جا دارد تا اینجا به نحوه عملکرد این ساعت توجه ویژه داشته باشیم ، با در دست داشتن این ساعت و یا در صورت دلخواه بستن آن میتوان ادوات کنترلی خودرو خود را در دست بگیرید که میتوان به استارت زدن خودرو از روی ساعت و روشن کردن خودرو ، باز کردن درب صندوق عقب ، بالا و پایین کردن شیشه ها از راه دور ، مشاهده تماس های ورودی و پیام ها ، چک و کنترل کردن سوابق پزشکی و سلامتنی ،نظارت بر ضربان قلب و .... کنترل کرد که خود نشان دهنده یک کراس اوور مدرن و امروزی است که با طراحی مدرن و امکانات تکنولوژی به روز و ارزشمند خود می تواند مورد توجه قرار گیرد.

مدیران خودرو با عرضه خودروی ایکس 55 به خوبی نشان داد که استراتژی شرکت مدیران خودرو عرضه خودروهای با تکنولوژی و امکانات بالا و ارزشمند است که می توانند بسیاری از خودروهای خارجی را به چالش بکشند . 

هم اکنون خودروی ایکس 55 به صورت محدود ،با 100000 کیلومتر یا دو سال گارانتی به همراه 6 نوبت سرویس رایگان برای این خودرو عرضه شده که در نوع خود بسیار مناسب  و قابل توجه است. 


انتهای پیام/
 

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار