کد خبر: ۳۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
رییس دانشگاه خبر داد

پروژه‌های مشترک دانشگاه امیرکبیر با شهرداری تهران در حوزه ترافیک

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه با شهرداری و شهرداری‌های مناطق مختلف تهران ارتباط خوبی دارد و در این راستا پروژه‌های مشترک در حوزه ترافیک اجرا می‌کند.
به گزارش خودروکار، دکتر سید احمد معتمدی در ششمین کنگره بین‌المللی پوشش‌های حمل و نقل ترافیک و ایمنی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: امروز در شهر تهران و کلان شهرها ترافیک مسئله کلیدی است، بنابراین موضوع ترافیک یک بحث جدی به شمار می‌رود. 

وی افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر با شهرداری‌ها ارتباط خوبی دارد و پروژه‌های متعددی را با شهرداری درخصوص هوشمندسازی، زباله و مسئله ترافیک دارد.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه ارتقای علمی و رسیدن به دانشگاه‌های نسل سوم از اهداف اصلی این دانشگاه است، تاکید کرد: برای دستیابی به دانشگاه نسل سوم باید برنامه‌ها و سیاست‌های دانشگاه کاربردی‌تر دنبال شود تا بر این اساس بتوانیم در راستای رفع نیازهای کشور فعالیت کنیم.

معتمدی ادامه داد: دانشگاه‌های نسل سوم باید نقش موثرتری در چرخه اقتصادی داشته باشند.

وی اظهار کرد: در راستای هدف دانشگاه که رسیدن به دانشگاه‌های نسل سوم است، سه محور اصلی افزایش تعداد قراردادهای صنعتی، نوآوری و مهارت افزایی مورد توجه قرار گرفته است.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌های تخصصی و کاربردی در راستای اهداف دانشگاه است.

معتمدی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر، قدیمی‌ترین دانشگاه صنعتی کشور است، گفت: این دانشگاه دارای ۱۸ دانشکده است که اکنون دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های دانشگاه در قالب ۶ پردیس تخصصی فعالیت می‌کنند.


منبع: ایسنا

انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار