کد خبر: ۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
در ششمین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت صورت گرفت

اعطاء لوح سپاس و مدال کیفیت به ISQI

در ششمین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت از مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به پاس فعالیت های این شرکت در مسیر ارتقاء کیفیت تقدیر به عمل آمد.
به گزارش خودروکار، به نقل از روابط عمومی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، این مراسم با حضور ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمع کثیری از مدیران، کارشناسان، ممیزان و ارزیابان کشور برگزار شد.

آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم با تاکید بر جایگاه رفیع کیفیت در کشور، عنوان کرد: خداوند همواره خواستار حرکت انسان در مسیر تعامل، کمال و احسن( به معنی بهتر و با کیفیت تر) بوده است تا جاییکه بسیاری از مباحث قرآن نیز در خصوص کیفیت می باشد.

وی افزود: در بسیاری از سوره های قرآن بر اصلاحات( یعنی عمل صالح تر و بهتر) تاکید شده و این به معنی کیفیت است. شایان ذکراست پیش نویس سند سیاست های کلی نظام در حوزه کیفیت تهیه شده و جهت تصویب نهایی به دفتر تشخیص مصلحت نظام ارسال گردیده است.


گفتنی است ششمین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور امروز پنجشنبه 9 دی ماه در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد.

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار