کد خبر: ۲۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

عرضه مجدد سدان زیبای آریزو6 توسط شرکت مدیران خودرو

توجه به تقاضای بالا برای خودرو آریزو 6 شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا دوباره عرضه این خودرو را آغاز کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت مدیران خودرو اواخر سال گذشته  سدان زیبا و لوکس خود را با توجه به شرایط موجود به تعداد محدود به بازار عرضه کرد که با استقبال خوبی مواجه شد ، اما با توجه به مسائل موجود برای مدتی عرضه این سدان جذاب و زیبا متوقف شد که بر اساس برنامه ریزی های این شرکت دوباره عرضه این خودرو آغاز خواهد شد.

 آریزو6 مدرن ترین سدان شرکت چری است که در بازار و برای رقابت با خودروهای بنامی چون مزدا3 ، هیندای النترا و کیا سراتو خود را آماده کرده است که در شرایط فعلی بازار میتوانند علاقمندان یک خودروی سدان لوکس و مدرن را به خود جذب کند، آریزو 6 از موتوری مشابه با تیگو7  که 1.5 لیتری توربو و به قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن بر متر بهره می گیرد.

 این خودرو دارای مجموعه کاملی از آپشن های ایمنی و رفاهی است که میتوان  به ایربگ های جلو ، جانبی ، پرده ایی و همچنین سیستم پایداری الکترونیکی ( ESP) ، سیستم کنترل ضد لغزش (TCS) ، کنترل در سر بالایی (HHC)   اشاره کرد. از جمله دیگر آپشن های مهم نیز می توان  به سیستم اتوهلد ، ترمز پارک برقی ، فرمان برقی ، دوربین 360 ,.... اشاره کرد.

همچنین مدل های جدید این خودرو با آپشن هایی چون صندلی برقی راننده و گرمکن صندلی های جلو بر اساس تقاضای بازار ایران عرضه می شود.

 این خودرو  مانند دیگر محصولات برند چری ، از گارانتی 5 سال یا 150.000 کیلومتر و 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان که خدماتی منحصر به فرد در میان خودروسازان موجود است، بهره می برد.


انتهای پیام/


روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار