به گزارش خودروکار، او پس از توسعه محصولات موفق در آئودی، بهعنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد و در طول دوران رهبری خود توانست آئودی را به یکی از بزرگترین لوکسسازان آلمان و رقیب مرسدسبنز و بامو تبدیل کند.
او در سال ۱۹۹۳ مدیرعامل گروه فولکسواگن شد. وی نقش موثری در رشد این گروه خودروسازی داشت و ساختار عظیم کنونی این گروه حاصل مدیریت پیچ است؛ چراکه بسیاری از برندهای زیرمجموعه گروه فولکسواگن نظیر لامبورگینی، بنتلی، بوگاتی، اشکودا و سئات همگی توسط وی خریداری شدند.
در سال ۲۰۱۲ نیز او سرانجام توانست پورشه را به این گروه اضافه کند. پیچ اما در سال ۲۰۱۵ و در پی جنجالهای ناشی از تقلب فولکسواگن در آلایندگی محصولات دیزلی «دیزلگیت» وادار به کنارهگیری شد.
منبع: دنیای اقتصاد
انتهای پیام/