کد خبر: ۲۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
بازدید و نظارت بر کیفیت ارائه خدمات نمایندگیهای مجاز ایران‌خودرو‌ توسط مدیران این شرکت همچنان ادامه دارد؛

مرودشت و سمنان هم در لیست بازدیدهای تابستانی مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو قرار گرفت

سلسه سفرهای استانی مسئولان شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات تابستانی خودروسازان، امروز با بازدید از نمایندگی های استان های فارس و سمنان ادامه یافت.
به گزارش خودروکار، در بازدیدهای روز جاری، دو گروه متشکل از مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، به بازدید از نمایندگی های دو استان مذکور پرداختند.

سیدرضا حسینی در حاشیه بازدیدهایی که امروز از نمایندگی‌های ۲۲۰۸ و ۲۲۵۱ مرودشت، ۲۲۵۳ زرقان و ۲۲۸۵ سعادتشهر استان فارس داشت، ضمن اشاره به اثربخش بودن این نظارتها گفت: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو شبکه‌ای گسترده، با نزدیک به ۸۰۰ نمایندگی در سراسر کشور دارد که جهش ارتقای رتبه آن‌ها طبق ارزیابی ISQI، طی یک‌سال اخیر بسیار چشمگیر و در نوع خود رکورد بسیار بزرگی بوده است به نحوی که بیش از ۳۵۰ نمایندگی مجاز در سال ۹۷ و طبق ارزیابی مذکور حایز «رتبه یک» شدند.

وی افزود: این در حالی است شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در سال ۹۶ دارای ۱۶۶ نمایندگی رتبه یک بوده است و آمارها نشان می‌دهد، این رشدِ جهشی، ناشی از کشف نقاط قابل بهبود در کارگروه‌های مختلف شرکت، برنامه‌ریزی صحیح برای اجرای بهینه، رفع گلوگاه‌های راهبردی و در نهایت نظارت بر اجرای دقیق آن بوده است. همچنین گفتگوی رو در رو با ذی‌نفعان مجموعه یعنی مدیران نمایندگی‌ها و مشتریان، از مهم‌ترین اقدامات برای حل مشکلات بدنه خدمات بوده است.

حسینی با توجه به رکورد امتیازی که ایساکو در ارزیابی شرکت بازرسی، کیفیت و استاندارد ایران، در سال ۹۷ در خدمات پس از فروش به دست آورده و طی آن توانسته با کسب امتیاز ۸۲٫۵ رکورد ۱۰ ساله اخیر را که در اختیار خودش بود ارتقا دهد گفت: امیدواریم در سال جاری با گذشتن از امتیاز ۸۵ بتوانیم رتبه اولِ تقسیم‌بندی خدماتی را که تا کنون هیچ شرکتی به آن دست نیافته کسب و بار دیگر نشان افتخار ارائه بهترین خدمات به هموطنان را از آنِ خود کنیم.

گفتنی است گروه دیگری از مدیران خدمات پس از فروش ایرانخودرو نیز امروز در شهر سمنان با بازدید از نحوه ارائه خدمات نمایندگیهای مجاز ۳۴۰۸، ۳۴۱۸، ۳۴۱۲ این استان، نظارت کرده و ضمن گفتگو با مشتریان حاضر،  از نزدیک در جریان امور و کیفیت خدمت‌رسانی و میزان رضایت از خدمات نمایندگی‌های شهر مذکور قرار گرفتند.


انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار