بازديد مديران ارشد خدمات پس از فروش ايران خودرو از نمايندگي هاي استان مركزي
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو ( ایساکو) در بازديد از نمايندگي هاي شهر اراك به صاحبان امتیاز نمایندگیها تاکید کرد: نمايندگي ها امنیت خاطر را به مراجعهکنندگان بدهند که مشکلات خودرویی آنها دراسرع وقت و با بهترین کیفیت رفع خواهد شد.
به گزارش خودروکار، مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو که در اولين روزهاي تعطیلات تابستانی برای بررسی کیفیت ارائه خدمات به آذربایجان شرق سفر كرده بودنددردومين روز از تعطيلات به شهر اراک رسيدند.
مديران شرکت ایساکو، در این بازدید نمایندگیهای مجاز 1422، 14141، 1410، 1404 پایش كردند و ضمن گفت وگوي صميمانه مهندس حسيني مدیر عامل این شرکت با مشتریان مراجعه کننده به این نمایندگیها، کیفیت کلی خدمات ارائه شده در شهر اراک مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان بازدید از نمایندگیهای استان مرکزی توسط مدیران، موارد مطرح شده پس از استماع بازخوردهای مردمی و سخنان مسئولان نمایندگی و پرسنل آنها، جمعبندی و تا حد امکان مواردي رفع شد. همچنین سایر موارد برای بررسی و ارائه طریق به ستاد ارجاع داده شد.
گفتنی است طی ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 97، که اخیرا اعلام شده است، شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو موفق شد ضمن کسب بالاترین امتیاز در حوزه خدمات پس از فروش در سطح کشور، در شاخصهای «سرعت ارایه» و «هزینه خدمات» به امتیازهای بسیار خوبی دست یابد، به نحوی که در شاخص سرعت ارائه خدمات که تقریبا یک پنجم نمره کل خدمات پس از فروش را تعیین میکند، ایساکو نمره 84 از 100 کسب کرد. همچنین در شاخص هزینه خدمات نیز امتیاز کامل 100 از 100 را از آن خود کرد.
انتهای پیام/