کد خبر: ۲۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

بررسی فنی بسترن B۵۰ +مشخصات

بهره‌مندی از پلت‌فرمی مشابه خودرو‌های مزدا و همچنین استفاده از پیشرانه‌های فولکس‌واگن، B۵۰ را به محصولی قابل قبول برای عرضه در ایران مبدل کرد.
به گزارش خودروکار، سال ۱۳۹۲ و همزمان با اوج‌گرفتن تحریم‌های صنعت خودروسازی ایران، گروه بهمن تصمیم به تولید سدان B۵۰ گرفت که محصولی از کمپانی FAW بود.

بهره‌مندی از پلت‌فرمی مشابه خودرو‌های مزدا و همچنین استفاده از پیشرانه‌های فولکس‌واگن، B۵۰ را روی کاغذ به محصولی قابل قبول برای عرضه در ایران مبدل کرد و حتی می‌توانست بهترین جایگزین برای جیلی امگرند ۷ در ایران باشد.

اما در عمل اتفاق دیگری افتاد؛ تبلیغات ضعیف عرضه‌کننده و عدم هماهنگی کامل پیشرانه با جعبه‌دنده، دست به دست هم دادند تا بسترن B۵۰ به خودرویی ناشناخته در کشورمان تبدیل شود.

بررسی فنی بسترن B۵۰ + قیمت

بررسی فنی بسترن B۵۰ + قیمت

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار