کد خبر: ۲۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

بررسی فنی بنز کلاس S + مشخصات

ششمین نسل S-class اندکی قبل از تصویب ممنوعیت واردات خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ سی‌سی، به خیابان‌های ایران قدم گذاشت.
به گزارش خودروکار،  ششمین نسل S-class اندکی قبل از تصویب ممنوعیت واردات خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ سی‌سی، به خیابان‌های ایران قدم گذاشت و به همین دلیل در این روزها، به‌سختی می‌توان مدل ۲۰۱۴ این آلمانی مجلل را در شهر‌های کشورمان دید.
 
بررسی فنی بنز کلاس S
 
در این نسل، که با کد W۲۲۲ شناخته می‌شود، مرسدس از همان تجهیزات نسل پنجم بهره گرفته، که حالا به‌روزتر و پیشرفته‌تر بود. مهم‌ترین تغییر فنی W۲۲۲ استفاده از سیستم تعلیق جدید MBC (به‌جای تعلیق ABC سابق) است؛ سیستمی که با کمک رادار و دوربین جلو می‌تواند تا حداکثر سرعت ۱۳۰ کیلومتر برساعت، فاصله ۱۵ متری جلوی خودرو را اسکن کند و در صورت تشخیص چاله یا سرعت‌گیر، میزان سفتی کمک‌ها را تغییر دهد.
بررسی فنی بنز کلاس S
تعلیق MBC تنها برای مدل‌های ۸ سیلندر قابل سفارش بود و در برخی نسخه‌های وارداتی نیز وجود دارد. مرسدس W۲۲۲ فقط در مدل S۵۰۰ به کشورمان آمد و گران‌ترین تیپ آن First Class نام داشت که ۴ نفره است و کنسول یکپارچه عقب با میزتاشو دارد.
 
بررسی فنی بنز کلاس S
به لحاظ تنوع آپشن‌ها، خوشبختانه تمامی مدل‌های وارداتی یا «چهار کیلد» هستند یا «پنج کلید». مدل‌های چهار کلید به گرمکن فرمان، هشداردهنده تغییرلاین، سنسور کمکی پارک و دوربین ۳۶۰ مجهزند و مدل‌های پنج کلید نیز علاوه‌بر این‌ها، سیستم کمکی ماندن در لاین هم دارند.
بررسی فنی بنز کلاس S
آخرین قیمت خودرو را اینجا  مشاهده کنید.
بررسی فنی بنز کلاس S
بررسی فنی بنز کلاس S

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/




روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار