بدنه خودرو همچنان حالت و چین و شکنهای قبلی را حفظ کرده و تغییرات بسیار کمی را در جلو و عقب نشان میدهد. جلو پنجره خودرو برجستهتر از نسل قبل به نظر میرسد و از طرفین با چراغهای LED کشیده محاصره شده است.
در نسخههای جدید 2019، شاهد رینگهای متفاوت هستیم و خودرو در سه رنگ جدید نیز در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
درون مورانو نیز شاهد چرم جدید و با کیفیت، سامانه ناوبری پیشرفته، پورتهای USB مدل C در بخش جلو و عقب هستیم. نیسان تلاش کرده در این بخش SUV خود را به خودرویی راحت تبدیل کند.
در مورانوهای جدید، سامانه کنترل کروز و سپر ایمنی 360 به عنوان بخشی از "سامانه دستیار راننده" در مورانوی 2019 دیده میشود.
سامانه ترمز اضطراری هوشمند جلو و عقب، شناساگر نقاط کور، سیستم هشدار حرکت بین خطوط و سامانه هشدار رو به عقب در ترافیک از جمله گزینههای سامانه 360 نیسان هستند.
موتور 3.5 لیتری V6 این خودرو با گشتاور 325 نیوتنمتر قدرتی برابر 240 اسببخار را برای این شاسی بلند رقم میزند. این موتور با یک سامانه انتقال قدرت CVT هماهنگ است.
براساس گزارشها، گیربکس بسیار نرم عمل کرده است. خودرو در صورت تمایل مشتریان به قابلیت محرک تمام چرخ ارائه خواهد شد.
منبع:عصر ایران
انتهای پیام/