تسلا قربانی موفقیت خود در بازار نروژ
بهنظر میرسد که تسلا قربانی موفقیت خود در بازار نروژ شده است و نشانههای عدم توانایی این خودروساز در هماهنگی با تقاضای زیاد برای خرید محصولاتش به چشم میخورد.
به گزارش خودروکار، براساس گزارش بلومبرگ، مشتریان نروژی شکایتهای متعددی را درباره سرویس نامناسب محصولات تسلا داشتهاند.
افزایش فروش تسلا مدل ۳ برای این شرکت دردسرآفرین شده؛ چراکه بیشترین میزان انتقادات و شکایات از خودروها در نروژ به این خودرو تعلق دارد. انتظار میرود شکایات از این خودرو بهدلیل تحویل تعداد زیادی از مدل ۳ در سالجاری افزایش یابد.
یکی از انتقادات مهمی که به کیفیت تسلا مدل ۳ مطرح شده کیفیت پایین رنگ بدنه آن است. البته انتظار میرود نسبت تعداد شکایات به ازای هر خودرو کاهش یابد، چراکه تعداد محصولات تسلا در این کشور با افزایش بیش از ۲۵ درصدی به حدود ۴۰ هزار خودرو رسیده است.
تسلا اعلام کرده از این مشکلات آگاه است، اما به مطالعه و نظرسنجی اخیر اشاره کرده که در آن مشتریان رضایت کلی از محصولاتش دارند.
منبع: دنیای اقتصاد
انتهای پیام/