مديرعامل ايساكو عنوان كرد:
بهرهمندی از فناوری اطلاعات، مزيت خدمات پس از فروش ايرانخودرو
مديرعامل ايساكو بهرهگيری از فناوری اطلاعات را يكی از مزیتهای حوزه خدمات پس از فروش ايرانخودرو و وجه تمايز آن با ساير شرکتهای خدمات خودرو دانست.
به گزارش خودروکار، سيدرضا حسيني با اشاره به تاكيد مديرعامل گروه صنعتي ايرانخودرو مبني بر ارايه خدمات نوين و متناسب با نياز و مطالبات مشتريان، لازمه تحقق اين امر را وجود بستر اطلاعات صحيح دانست و گفت: مهمترين اقدام در شبكه خدماتي محصولات ايرانخودرو ايجاد و توسعه سيستم هوشمند يكپارچه اطلاعاتي است كه مسير ارايه خدمات مطلوب به مشتريان را نشان داده و سبب شده نقاط بهبود بهموقع شناسايي شده و براي رفع آن برنامهريزي شود.
مديرعامل ايساكو همچنين يكي از دلايل افزايش شاخص رضايت مشتري ايساكو را وجود اطلاعات بهموقع و كافي از مشتري دانست و گفت: در سالهای اخير همواره در مسير بهبود بودهایم و امتياز شاخص رضايت مشتريان از عملكرد ايساكو روندي صعودي داشته است. درحال حاضر خدمات مختلف دستهبندیشده و با تعريف زمان استاندارد براي هر عنوان، نمايندگي موظف به رعايت زمان ارايه خدمت است.
وي تصريح كرد: در صورت تجاوز زمان ارايه خدمت از زمان تعیینشده و استاندارد، سيستم هوشمند مورد را اعلام میكند و عارضهيابي و رسيدگي بهسرعت انجام میشود.
حسيني اضافه كرد: مراجعه بيش از یکبار يك دستگاه خودرو به شبكه خدماتي با اعلام خودكار شبكه، بهصورت ويژه و خاص عارضهيابي و رسيدگي میشود.
مديرعامل ايساكو كاهش زمان رسيدگي به درخواست مشتري را از بهبودهاي ایجادشده در فرآيند خدمترساني به مشتريان اعلام كرد و گفت: ميانگين زمان تعميرات از پذيرش تا ترخيص 6 روز بود كه اين عدد درحال حاضر در ميانگين كمتر 2 روز قرار دارد.
وي مديريت مصرف قطعات در شبكه نمايندگان ايساكو را از نتايج بسيار مهم سيستم هوشمند ايساكو دانست و گفت: قطعات بر اساس نوع پذيرش به نمايندگيها ارسال میشود و برهمين اساس اختصاص منابع را بهصورت بهينه انجام میدهيم. وي خاطرنشان كرد: با اين اقدام در شرايط کسبوکار فعلي و مشكلات ناشي از تحريم امكان ايجاد بازار سياه و كاهش موجودي انبار ايساكو را به حداقل كاهش دادهايم.
مديرعامل ايساكو مكانيزه شدن سيستم نوبتدهي به مشتريان و حذف ترافیک تلفن 096440 را سبب افزايش رضايتمندي مشتريان دانست و گفت: طبق ارزيابيهاي صورت گرفته از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران و سنجش 10 شاخص عملكردي ايساكو، رضايت از كيفيت خدمات ايساكو از پذيرش تا كيفيت خدمات و ترخيص افزايش قابل ملاحظهاي داشته است.
وي تصريح كرد: ايرانخودرو تنها خودروسازي است كه عدد شاخص رضايت مشتريان از شبكه خدمات پس از فروش آن از عدد 750 عبور كرده است.
حسيني رسالت ايساكو را ارايه خدمات مناسب به مشتريان گروه صنعتي ايرانخودرو و توزيع مناسب قطعات در سطح نمايندگيهاي سراسر كشور دانست و گفت: درحال حاضر 6 ميليون خودرو تحت پوشش خدمات ايساكو قرار دارند كه اين خدمات توسط 710 نمايندگي و در 350 شهر ارايه میشود.
وي افزود: سال 97 را با چالشهايي كه داشت بهخوبی گذرانديم و قطعا با پيشبينيهاي صورت گرفته در تامين و توزيع قطعه، امسال نيز مصمم هستیم از بروز هرگونه مشکل در این خصوص جلوگیری کنیم.
انتهای پیام/