کد خبر: ۲۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

درخواست سخنگوی تعزیرات از مردم؛ فعلاً خودرو نخرید

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در فضایی که تعدادی سودجو و دلال بدون کارشناسی قیمت‌ها را افزایش می‌دهند از مردم تقاضا می‌شود خرید خودرو را عقب بیندازند تا شرایط خرید و فروش به روال عادی برگردد.
به گزارش خودروکار، یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مجلس در سال 92 با تصویب قانون نظام صنفی، مداخله دولت در بازار را کاهش داد و خودتنظیمی را به بازار و بخش خصوصی واگذار کرد.

وی گفت: در مرحله اجرا برخی سودجویی‌ها را شاهد هستیم اما وقتی روند عرضه و تقاضا مدیریت شود و نهاده‌ها به‌موقع در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد به شرایط مطلوب می‌رسیم.

او افزود: تأکید و دستور رئیس جمهور به 4 وزارتخانه برای مقابله با گرانفروشی به این دلیل بوده که این 4 وزارتخانه مسئولیت بیشتری در مقابله و مبارزه با گرانفروشی دارند. از روز گذشته طرح ضیافت ماه رمضان آغاز شده است و نظارت‌ها با دقت بیشتر انجام خواهد شد. دستگاه‌های هر استان با متولیان هر قسمت باید وظایف خود را انجام دهند.

رایگانی در ادامه گفت: در فضایی که تعدادی سودجو و دلال بدون کارشناسی قیمت‌ها را افزایش می‌دهند از مردم تقاضا می‌شود خرید خودرو را عقب بیندازند تا شرایط خرید و فروش به روال عادی برگردد.
منبع: تسنیم

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار