کد خبر: ۲۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
خودروکار گزارش می دهد؛

جشنواره نوروزی خدمات پس از فروش ایران خودرو آغاز شد+ تصاویر

جشنواره نوروزی خدمات پس از فروش ایران خودرو با حضور مدیرعامل ایساکو و جمعی از مدیران این شرکت و اصحاب رسانه آغاز شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو از روز یکشنبه ۲۶ اسفند آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه سال ۹۷ ادامه دارد .



 این طرح به مدت ۲۱ روز و تا پایان روز هفدهم فروردین ماه ۱۳۹۷ اجرا می شود.




گفتنی است، در طول جشنواره نوروزی ایران‌خودرو و در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، ناوگان امدادی این شركت علاوه بر خدمت‌رسانی به دارندگان محصولات ایران‌خودرو، در صورت نیاز و در حد امكان به دارندگان محصولات سایر شركت‌های خودروسازی كشور نیز خدمات ارائه خواهند داد.

لیست نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز در سایت این شرکت به آدرس www.isaco.ir  قابل مشاهده است، همچنین سامانه همراه ایساکو (ایساکو اپلیکیشن)، نیز برای دریافت خدمات متنوع در اختیار هموطنان است.

شهریار سلطانی معاون شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو درمراسم افتتاحيه جشنواره خدمات نوروزي ايران خودرو در محل شرکت ساپکو  سرعت، کیفیت، هزینه و مسئولیت‌های اجتماعی را عوامل اصلی رضایت مشتریان ایران خودرو از خدمات پس از فروش در سال ۹۷ بر شمرد.

او افزود: کانون رضایت مشتریان نسبت به عملکرد خدمات پس از فروش در قالب ۳ مولفه سرعت، کیفیت و هزینه ها خلاصه می شود که در نهایت منجر به درصد رضایت مشتریان می شود.

سلطانی خاطر نشان کرد: در زمینه سرعت در سال ۹۷ کارهای بسیاری شد یکی از کارها توسعه خدمات و سرویس در محل بود. با همکاری امداد خودرو با اپ برنامه اتوکلیک خدماتی در زمینه روغن موتور، فیلتر روغن، شمع موتور، تیغه برف پاک کن و... به مشتریان در محل ارائه می شود.

او با اشاره به فرا امداد و امدادگلس گفت: این دو گزینه از برنامه های جدید امسال بود که اجرایی شد. در بحث فرا امداد، فرایند ارائه خدمات در محل، انجام تعمیرات و تعویض قطعات را داریم و در زمینه امدادگلس اگر شیشه خودرو دچار مشکل شده باشد در محل مشتریان شیشه تعویض خواهد شد.

او در ادمه به برنامه های دیگر امداد خودرو گروه صنعتی ایران خودرو پرداخت و گفت: با اپلیکیشن امداد خودرو تمام ناوگان امداد خودرو به سامانه AVL مجهز شده تا در روند خدمات تسهیلات بیشتری انجام شود. به این ترتیب عکس و تمام مشخصات امدادگر برای مشتری قابل رویت است. در نهایت نظرسنجی شده و فاکتور برای مشتری ارسال می شود.

سلطانی ادامه داد: امسال تلفن گویا امداد خودرو راه اندازی شد تا در زمان شلوغی خط ، مشتری هدایت شده تا سرعت خدمات بیشتر شود.

او با بیان اینکه برای ارائه خدمات بهتر نیاز است تا فرایند تحت کنترل باشد، گفت: از این رو از لحظه پذیرش خودرو تا درخواست قطعه و... کنترل وجود دارد.  هر بخش مسئول خود را دارد و کارها پیگیری می شود. اگر زمان خدمات به مشتری در نمایندگی زیاد شود مسئول مربوطه باید پاسخگو باشد. به این ترتیب فرایند تک به تک کنترل می شود.

معاون شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو در ادامه  به تشریح عملکرد شیفت دوم کاری برای کلانشهرها پرداخت و گفت: به دلیل مشغله افراد در کلانشهرها شیفت دوم که از ساعت ۱۶ تا ۲۱ فعالیت دارد راه اندازی شد و ۱۳درصد پذیرش امسال در این ساعات اتفاق افتاد.


سید رضا حسینی مدیرعامل ایساکو  نیز درمراسم افتتاحيه جشنواره خدمات نوروزي ايران خودرو  عنوان کرد: در اين طرح 264 نمايندگي تك شيفت و دو شيفت، بیش از 173 فروشگاه‌ مجاز، آماده ارائه خدمت به مشتریان هستند. همچنین ناوگان امدادی مجهز امداد خودرو ایران، شامل بیش از 2050 خودرو امداد،  اتوكليك (سرویس فوری در محل)، امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار، پایگاه ثابت امدادی و کانکس در شهرها و جاده‌‌های کشور فعال خواهند بود. علاوه بر این نزدیک به 4300 نفر از کارکنانِ ستادشرکت ایساکو، امدادخودرو و مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو، طي این طرح در ايام تعطيلات نوروز به مشتریان خدمت رساني خواهند کرد.

حسيني اضافه کرد: همچون سنوات پیشین در شهرهایی که پیش‌بینی می‌‌شود مسافران بیشتری اقامت یابند، پایگاه‌هاي امدادی و کانکس‌ها علاوه بر نمايندگي‌هاي مجاز سطح شهر به هموطنان خدمت‌رسانی می‌کنند تا مسافران با خاطر آسوده از تعطیلات خود بهره‌مند شوند. همچنین پایگاه‌های ثابت امدادی در برخی مسیرها و جاده‌های پرتردد به صورت شبانه‌روزی حضور یافته و آماده ارائه خدمات خواهند بود.

او با  اشاره به سفرهای نوروزی خود در کنار جمعی از مدیران به منظور بازدید سرزده از برخی نمایندگی‌ها در سراسر کشور در ایام نوروز گفت: با راه‌اندازی و اجرای سامانه هوشمند BI  و دریافت گزارش‌های آنلاین از خدمات ارائه شده در نمایندگی‌ها به مشتریان، کنترل و پایش بر خدمات شبکه به روز شده و این سیستم نوین، مکمل پایش‌های محسوس و نامحسوس اکیپ‌های نظارتی خواهد بود.

مديرعامل ايساكو  همچنین با اشاره به اين که نمايندگي‌هاي دو شيفت در ساعات نزديك به تحويل سال نيز فعال هستند به دارندگان محصولات ایران‌خودرو توصیه کرد، پیش از آغاز سفر با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایران خودرو در سراسر کشور، از صحت و سلامت خودروی خود اطمینان یابند تا سفری خوش و ایمن را پشت سر بگذارند.

او  در مورد خدمت نوین شرکت امداد خودرو ایران نیز گفت: از اواخر اسفند ماه سال جاری دارندگان محصولات ایران‌خودرو می‌توانند برای ثبت «درخواست امداد» علاوه بر استفاده از اپلیکیشن ایساکو، ‏از دو روش جدید WEB APP و همچنین وب‌سایت شرکت امدادخودرو به آدرس  www.096440.com استفاده کرده و از خدمات امدادی این شرکت بهره‌مند شوند.

مدیرعامل ایساکو در پایان ضمن آرزوی سالی خوش و پربار برای هموطنان گفت: دارندگان محصولات ایران خودرو، در صورت نیاز به امداد، دریافت راهنمایی و طرح پیشنهاد و یا انتقاد، صرفاً با شماره مرکز پاسخگویی به شماره 096440 ارتباط برقرار کنند و اطمینان داشته باشند که امدادگران و نمایندگی های کشیک در طول مسیر یاری‌رسان آن‌ها خواهند بود. وی خاطرنشان کرد: امدادخواهی از امدادهای متفرقه ممکن است ضمن تحمیل هزینه‌های بالا، صدمات بیشتری به خودرو وارد کند و هموطنان را از ادامه سفر بازدارد.

 




انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار