کد خبر: ۲۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

استراتژی پژو برای توسعه فروش

گروه خودروسازی پژو‌سیتروئن اعلام کرده است که پس از دستیابی به رکورد جدیدی در زمینه درآمدها طی سال ۲۰۱۸، این گروه درنظر دارد تا وابستگی خود را به بازار اروپا از طریق حضور پژو در آمریکای‌شمالی، سیترو‌ئن در هند و اوپل در روسیه کاهش دهد.
به گزارش خودروکار، این گروه خودروسازی که مقر آن در پاریس است به‌تازگی از تقویت درآمدهای خود در سال ۲۰۱۸ خبر داد که فروش بالای شاسی‌بلند‌های ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ عامل اصلی آن بوده است. بر اساس گزارش این شرکت، درآمد پژو‌سیتروئن در سال ۲۰۱۸ با ثبت افزایش ۴۳ درصدی به ۶/۴۶ میلیارد‌‌دلار رسیده است و حاشیه سودآوری آن نیز ۷/۷ درصد است. از دیگر عوامل اصلی این سودآوری را می‌توان الحاق اوپل-وکسهال به این گروه خودروسازی عنوان کرد. کارلوس تاوارز، مدیر‌عامل پژو می‌گوید: «نتایج مالی سال ۲۰۱۸ نشان از توانایی ما برای تداوم رشد سودآوری دارد.» هم‌اکنون فروش قابل‌توجه شاسی بلند‌های پژو به این شرکت کمک کرده است تا فروش خود را بار دیگر پس از آنکه در سال ۲۰۱۳ به مرز ورشکستگی رسید، تقویت و تداوم بخشد.


منبع: دنیای اقتصاد

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار