کد خبر: ۲۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
خودروکار گزارش می دهد؛

دیدار نماینده ویژه مدیرعامل سایپا با مشتریان ناراضی

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش با مشتریان ناراضی چانگان دیدار و بخش عمده مشکلات آنها را حل کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل در فروش و خدمات پس از فروش سایپا امروز و در شروع دیدارهای هفتگی با مشتریان ناراضی سایپا با مشتریان چانگان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست تعدادی از مشتریان ناراضی خودروهای پیش فروش شده چانگان به نمایندگی از بقیه مشتریان با نماینده ویژه مدیرعامل سایپا دیدار و مشکلات خود را بیان کردند.

بابایی در این نشست ضمن عذرخواهی از تمام مشتریان ناراضی سایپا به دلیل تاخیرهای بوجود آمده در تحویل خودروها گفت: باید گذشته را کنار گذاشت و مشکلات بوجود آمده را گردن همدیگر نیندازیم بلکه باید با یک دید منطقی مشکلات را شناسایی و رفع کرد.



نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش با اشاره به لزوم درک متقابل مشکلات شرکت و مشتریان تاکید کرد: تمام مشکلات باید به صورت منطقی بررسی و حل شود به شکلی که اولویت ثبت نام مشتریان با توجه به نرخ ارز و قیمت تمام شده خودروسازان محاسبه و ضرر و زیان مشتریان پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: سیستم های فروش و خدمات پس از فروش سایپا تغییرات مثبتی را خواهد داشت و مشتری مداری سرلوحه کار قرار می گیرد.

گفتنی است جلسات دیدار با مشتریان ناراضی سایپا قرار است با حضور نماینده ویژه مدیرعامل و دعوت مشتریان خودروهای مختلف به صورت هفتگی برگزار و مشکلات تمام مشتریان بررسی و رفع شود.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
اوي ساندرو چي ميشه
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار