مديرعامل سايپايدك تاكيد كرد:
فضای تخصصی كار در سايپايدك را تقويت می كنيم
با تقويت فضای تخصصی كار و خدمترسانی به مشتری در سايپايدك، تمام تلاش خود را به كار خواهيم گرفت تا سازمانی پويا و به روز داشته باشيم.
به گزارش خودروکار، بهزاد پناهي مديرعامل سايپايدك در روزهاي آغازين كاري خود از قسمتهاي مختلف اين شركت بازديد كرد و از نزديك در جريان پيشرفت كاري كاركنان قرار گرفت.
مديرعامل سايپايدك كه خود سالها در اكثر بخشهاي اين شركت در سطوح مديريتي مسئوليت داشته در جريان ديدار خود با تاكيد بر تخصصي شدن فعاليتها عنوان كرد: شركت سايپايدك يكي از شركتهاي بزرگ خدمات پس از فروش كشور است و تمام تلاش ما بايد بر اين اساس باشد كه نسبت به فرآيند انجام كارها به ويژه در حوزه خدمت رساني به مشتري، شبكه نمايندگيها، بازرگاني خدمات و قطعات نگاهي تخصصي متناسب با شان و ماموريت سايپايدك داشته باشيم.
پناهي اظهارداشت: شركت سايپايدك از سرمايه انساني ماهري برخوردار است كه با استفاده از تخصص و مهارت آنها ميتواند دريافت خدمات را براي مشتريان گروه سايپا ملموستر كند و از اين طريق ايجاد ارزش كند.
وي گفت: با تقويت فضاي تخصصي كار و خدمترساني به مشتري در سايپايدك، تمام تلاش خود را به كار خواهيم گرفت تا سازماني پويا و به روز داشته باشيم.
پناهي عنوان كرد: ايجاد ارزش براي مشتري ميتواند حس وفاداري را در او تقويت كند و از اين طريق به كسب و كار ما و شبكه رونق ببخشد. مشتري بايد از خدمات ما رضايت حداكثري داشته باشد و رسيدن به اين هدف تنها با همراهي كاركنان رضايتمند، ماهر و توانمند در سايپايدك امكان پذير است.
مديرعامل سايپايدك در اين ديدار صميمانه وجود فضاي همدلي و صميميت بين مديريت و كاركنان را يكي از عوامل اصلي و مهم در تحقق اهداف سازماني برشمرد و گفت: نگاه به منابع انساني مبتني بر تكريم و احترام خواهد بود و بازسازي اعتماد كاركنان و ارتقاء بهرهوري آنان از اهم برنامههاي شركت است.
كاركنان سايپايدك نيز ضمن ابراز خرسندي از انتصاب فردي از شركت به عنوان مديرعامل، با اميدواري، پيشنهادها و نظرات خود را در زمينه بهبود برخي از فرآيندهاي شركت ارائه كردند.
انتهای پیام/