کد خبر: ۲۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
خودروکار گزارش می دهد؛

کنفرانس سالانه شبکه توزیع JAC برگزار شد

شرکت جک چین کنفرانس سالانه خود را با مضمون "توسعه از طریق نوآوری، هوشمند از طریق برند سازی" در شهر دالیان برگزار کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، برند خودروسازی چینی JAC کنفرانس سالانه شبکه توزیع سال 2018 خود را با حضور بیش از 200 فروشنده محصولات این برند از بیش از 100 کشور جهان برگزار کرد.


آن جین، رئیس هیات مدیره جک با اشاره به موفقیت های برند جک در سال 2017 گفت: «توجه روز افزون صنعت خودرو جهانی به شرق کره زمین، فرصت چالش برانگیزی برای چینی ها پیش آمد. سیاست ما در شرکت جک، ارائه استانداردهای بالا در فناوری و کیفیت است تا بتوانیم کشورهای مطلوب را با محصولات با دوام، اقتصادی، کم هزینه، کم مصرف، حامی محیط زیست تامین کنیم چرا که این عملکرد در نفوذ، اعتبار و میزان رضایت از شرکت جک بسیار موثر است.»


ژانگ ژینگچو، مدیر کل جک با ارائه پاره ای از جزئیات در قالب آمار و ارقام گفت: «جک در سال 2017 نزدیک به 60 هزار دستگاه صادرات داشته است که رشد سالانه 15 درصد و پوشش 7.3 درصدی سهم از این بازار را نشان می دهد و رتبه جک را از دیدگاه حجم صادرات به رتبه 4 صعود داده است. از این میزان 17 هزار و 500 دستگاه سهم خودروهای تجاری نیمه-سنگین و 46 هزار دستگاه سهم خودروهای سواری بوده است که این برند را از دیدگاه صادرات خودروهای تجاری نیمه سنگین و شاسی بلند در جایگاه اول قرار می دهد.»


سی کایرونگ، با اشاره به فعالیت های بازاریابی جک در سال 2017 گفت: «سال پیش دو رو جنبه شکوفایی و چالش کاری را باهم به همراه دارد اما جک با همراه شرکای خود با تکیه بر روش های مدیریتی مبتنی بر مشتری مداری، فروش با درنظر گرفتن خدمات پس از فروش و اولویت نهادن کیفیت از آن سربلند بیرون خواهد آمد و به یک پیروزی دوجانبه دست خواهد یافت و فعالیت بین المللی خود را به سطح جدیدی خواهد رساند.»


در این برنامه جک همچنین از برترین تیم های توزیع و فروش تقدیر کرد که این بخش از برنامه 12 جایزه و 38 تیم مجزا را شامل می شد. کنفرانس سالانه جک همچنین شامل بخش های دیگری چون تست رانندگی، مذاکرات تجاری و فعالیت های بازاریابی می شد.

انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار