کد خبر: ۱۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت عید سعید غدیر

حسين مهري رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت عيد غدير پيامي صادر كرد.
به گزارش خودروکار، در اين پيام آمده است: عيد سعيدغدير روز اكمال دين و اتمام نعمت است، عيدي كه پيامبراكرم (ص) اميرالمؤمين على بن ابيطالب (عليه السلام) را به عنوان خليفه و امام و ولىّ بعد از خود بر مسلمانان در امور دين و دنيا منصوب كرد و فرمان الهي را جاري نمود تا با آغاز دوران تابناك امامت ،مسير تحقق آرمان هاي توحيدي و ساختن جامعه والاي اسلامي براي همگان ميسر شود.

امروز و در آستانه اين روز عزيز و بزرگ ، بانك صنعت و معدن به عنوان يك بانك تخصصي و توسعه اي با اعتقادو ايمان راسخ و باور قلبي به اين عهد و پيمان ، براي خود ماموريت هاي خطيري قائل است كه به انجام رساندن آن نيازمند تلاش ، از خودگذشتگي و كار گروهي مبتني بر خرد جمعي با استعانت از فرامين و دستورات معصومين است.

بي شك دستيابي به شرايط مطلوب اقتصادي و توسعه اقتصادي هدفي است كه با برنامه ريزي صحيح و تلاشي همه جانبه در دسترس خواهد بود و اين مجموعه با عزمي استوار در اين مسير گام برخواهد داشت.

اينجانب ضمن تبريك عيد سعيد غدير به همه هموطنان عزيز به ويژه صنعتگران ، كارآفرينان و همكاران سيستم بانكي كشور ، از خداوند منان آينده اي هرچه روشن تر را براي كشورمان آرزومندم.


انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار