کد خبر: ۱۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس مطرح کرد:

چرا بازار پر سود خودرو صرفا در انحصار پنج خانواده است؟

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس، گفت: اینکه برخی از مسئولین صحبت از ثبات در بازار خودرو به میان آورند و به دنبال تلقین مدیریت این بازار پس از نوسانات اخیر به جامعه باشند نشان از عمق بیخیالی آنها دارد.
به گزارش خودروکار، امیر خجسته ( عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس ) در واکنش به اظهار نظر برخی از مسئولین مبنی بر رضایت از وضعیت فعلی بازار خودرو، این سخنان را ناشی از عمق بیخیالی مسئولین تلقی کرد و گفت: اینکه برخی از مسئولین صحبت از ثبات در بازار خودرو به میان آورند و به دنبال تلقین مدیریت این بازار پس از نوسانات اخیر به جامعه باشند، نشان از عمق بیخیالی آنها دارد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نودم  قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، افزود: در سال گذشته بارها در مورد وجود تخلف در خصوص ثبت سفارشات خودرو ها و انباشت هزاران خودرو قاچاق در گمرکات کشور تذکر داده شد؛ اما مسئولین هر بار با تکذیب و یا توجیه در مورد این مسئله به دنبال پاک کردن صورت مسئله از  اذهان عمومی جامعه بودند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تاسف از اتفاقات اخیر بوجود آمده در وضعیت قیمت ها در بازار خودرو، گفت: متاسفانه ظرف مدت کم تر از بیست روز انواع خودرو ها با افزایش پنجاه درصدی قیمت ها شوک بزرگ اقتصادی به جامعه وارد کرد و این مسئله صرفا ناشی از ضعف و سوء مدیریت مجموعه ی وزارت صنعت و معدن و حتی شخص وزیر است.

 وی در پایان خاطر نشان ساخت: چرا باید بازار پر سود خودرو صرفا در انحصار پنج خانواده باشد و نتیجه ی این امر نیز عدم کنترل بر قیمت ها یا تولید جنس بی کیفیت باشد.


منبع:خانه ملت

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار