کد خبر: ۱۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
خودروکار گزارش می‌دهد؛

ایمنی خودرو ها تا چه حد برای خریداران مهم است؟

خودرو های امروزی از هر زمان دیگری ایمن تر هستند. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که 50 درصد مشتریان به امید ایمن بودن خودرو ها، این موضوع را فاکتور اصلی خرید خودرو نمی‌دانند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، طبق یک نظرسنجی، 2033 نفر از افراد، ایمنی را از فاکتور های اساسی خرید خودرو نمی‌دانستند. برنی حسن، کارشناس بیمه گفت:" این موضوع واقعا نگران کننده است."

مردان ایمنی خودرو را به هنگام خرید کمتر در نظر می‌گیرند. تنها 45 درصد از مردان و 53 درصد از زنان ایمنی را بین سه ویژگی اصلی خرید خودرو در نظر می‌گیرند. مردان بیشتر تکنولوژی یک خودرو را مهم می‌دانند. به نظر می‌رسد که اهمیت این فاکتور ها در طول نسل ها تغییر کرده است. ایمنی خودرو در نظر عموم، به یک استاندارد همیشگی تبدیل شده است.

جیمز گودوین، مدیرعامل ANCAP گفت:" حقیقت این است که صنعت خودروسازی با ارائه خودرو های ایمن، این موضوع را به یک استاندارد تبدیل کرده است. امیدواریم که نتیجه آنطور شود که خریداران از ایمنی خودرو ها به طور کامل مطمئن باشند. ما به مردم توصیه می‌کنیم که ایمن ترین خودرویی که در توانشان است را تهیه کنند."

طبق این نظرسنجی، مهم ترین فاکتور در خرید یک خودرو جدید، پایین بودن هزینه های آن است. سوخت فاکتور دوم، تکنولوژی فاکتور سوم، ایمنی فاکتور چهارم و رنگ خودرو آخرین فاکتور است.


مترجم خودروکار: پرستو مهدی قلیخان
منبع: CarAdvice

انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار