کد خبر: ۱۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
خودروکار گزارش می‌دهد؛

نگاه آمریکایی ها به خودرو های خریداری شده چگونه است؟

53 درصد آمریکایی اهمیتی نمی‌دهند که یک خودرو در کجا ساخته شده است. 49 درصد آنها می‌گویند که چینی بودن یک خودرو تاثیری در تصمیم گیری آنها برای خرید ندارد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، طبق تحقیقات انجام شده توسط Autolist.com، ملی گرایی آمریکایی ها در زمینه خرید خودرو در حال کمرنگ تر شدن است. 53 درصد از آمریکایی ها گفته اند اینکه یک خودرو در کجا و کدام کشور ساخته می‌شود اهمیتی ندارد. به گفته 39 درصد، این موضوع حائز اهمیت است و 8 درصد از آنها جوابی ندادند.

این تحقیقات دیدگاه مشتریان را نسبت به خودرو های چینی نیز مورد مطالعه قرار داده است. 49 درصد مدعی شدند که خودرو های ساخته شده در چین، تاثیری در تصمیم گیری آنها برای خرید آن خودرو ندارد. با این حال ، چینی بودن یک خودرو برای 30 درصد افراد اهمیت داشت و 21 درصد از این تصمیم مطمئن نبودند. یکی از اصلی ترین نگرانی های 26 درصد افراد، کیفیت قطعات ساخته شده در چین است. 20 درصد نگرانی های خودرو را بابت حمایت از شغل های مربوطه در آمریکا بیان کردند و 14 درصد دیگر مورد اطمینان بودن محصول را در نظر داشتند.

40 درصد افراد نمی‌دانستند که منبع برند هایی مانند کادیلاک، فورد، ولوو و GM در چین است اما 51 درصد دیگر از این موضوع مطلع بودند.


مترجم خودروکار: پرستو مهدی قلیخان
منبع: Motor 1

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار