کد خبر: ۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

مدیریت خدمات به سبک مدیران/ تجهیز اساسی زیرساخت های خدمات پس از فروش

شرکت مدیران خودرو برای سرویس دهی بیشتر به مشتریان خودروهای چری و ام وی ام، زیرساخت های خدمات پس از فروش خود را تقویت کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت مدیران خودرو به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان خصوصی کشور، برنامه ریزی جامعی برای توسعه زیر ساخت های خدمات پس از فروش خود انجام داده است.

گفتنی است مدیرانی ها هم برای افزایش تعداد خدمات پس از فروش خود برنامه ریزی کرده و هم انبار بسیار بزرگی برای تامین و ذخیره قطعات یدکی خودروهای خود تجهیز کرده است.

در همین راستا ژانگ مدیرعامل شرکت مدیران خودرو در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به هدفگذاری بلند مدت این شرکت در حوزه خدمات پس از فروش خودرو گفت: مدیران خودرو قصد دارد خدمات پس از فروش را با کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت به مشتریانش ارائه کند.

وی همچنین به تامین قطعات یدکی مورد نیاز تمام خودروهای شرکت اشاره کرد و گفت: هر خودرویی که از طریق شرکت مدیران خودرو عرضه می شود، خدمات پس از فروش و قطعات یدکی آن تامین و به مشتری ارائه می شود.

ژانگ با اشاره به سرمایه گذاری عظیم مدیران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی گفت: در حال حاضر یکی از بهترین شرکتهای خودروسازی ایران در حوزه خدمات پس از فروش هستیم و با برنامه ریزی بلند مدت انجام شده، قصد داریم این روند رو به رشد را ادامه دهیم.

مدیرعامل مدیران خودرو همچنین به داخلی سازی قطعات خودروهای چری و ام وی ام اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۲۰ درصد قطعات ما ایرانی است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا ۵ ماه آینده این میزان به ۳۲ درصد افزایش خواهد یافت.

در ادامه توفیقی آذر مدیرعامل تازه منصوب شده شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو که مسلط و کاربلد نشان می داد در پاسخ به سوال خبرنگار خودروکار مبنی بر بیشترین علت مراجعه مشتریان مدیران خودرو به تعمیرگاههای خدمات پس از فروش گفت: خودروهای ما از نظر موتوری کمترین مشکل و مراجعه را به خدمات پس از فروش داشتند اما بسته به نوع خودرو، بیشترین مراجعه ها متفاوت است،
به طور مثال برخی خودروهای برای سنسور دنده عقب، برخی کمک فنر و برخی دیگر کمپرسور کولر بود که با بررسی های صورت گرفته مشکل برطرف و خودرو تحویل مشتریان شد.

وی ادامه داد: خودروی تیگو ۵ و ام وی ام ۱۱۰جدید کمترین مراجعه به نمایندگی های خدمات پس از فروش ما را دارند.

توفیقی آذر با اشاره به برنامه ریزی جامع مدیران خودرو برای ارتقا سطح کیفی خدمات پس از فروش خاطر نشان کرد: مشتریان مدیران خودرو اطمینان داشته باشند ما برای تمام خودرهایی که عرضه می کنیم خدمات پس از فروش مناسب را پیش بین و قطعات یدکی مورد نیاز را تامین می کنیم.


انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار