معاون ارتباطات گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد؛
پاسخگویی وپیگیری مرکز امور مشتریان گروه سایپا در ایام نوروز
مرکز تماس امور مشتریان گروه سایپا در ایام نوروز با شماره 096550 یا موبایل اپلکیشین سایپا به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان است.
به گزارش خودروکار، معاون ارتباطات گروه خودروسازی پس از بازدید از مرکز امور مشتریان در اولین روز سال ٩٧ گفت : با توجه به تاکید مدیرعامل محترم گروه بر ارائه خدمات چابک و مطلوب ، مرکز امورمشتریان گروه ،شرکت امداد خودرو سایپا ، امدادگران ، دفاتر منطقه ای ، انجمن های صنفی، نمایندگی های کشیک ثابت و سیار گروه در ایام نوروز آماده پاسخگویی شبانه روزی به مشتریان گروه خودروسازی سایپا است.
مجتبی نظری افزود: ارائه خدمات مطلوب و پیگیری مشکلات مشتریان تا حصول نتیجه مناسب ، اصلی ترین هدف امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا بوده و این مرکز در ایام نوروز هم پاسخگو و پیگیر درخواست ها و مشکلات مشتریانی که نیاز به خدمات دارند می باشد .
فعالیتهای پیگیری و پاسخگویی حوزه مشتری در گروه خودرو سازی سایپا از سال 1378 با تشکیل اداره امور مشتریان آغاز شد و بصورت یکپارچه در مراکز تماس امدادی ،خدماتی و همچنین کانالهای ارتباطی با توسعه فرایندهای نرم افزاری و ایجاد ساختار پایش در سطح گروه خودرو سازی سایپا برقرار است و در حال حاضر به عنوان یکی از مدیریت های زیر مجموعه معاونت ارتباطات گروه پاسخگوی درخواستها ، انتقادات و پیشنهادات مشتریان گروه خودروسازی سایپا می باشد .
در حالی که ایام نوروز بسیاری از مراکز خدماتی در کشور تعطیل یا سطح خدمات خودرا کاهش می دهند مراکز خدماتی سایپا همچنان با طرحهای ویژه در خدمت هموطنان هستند.
انتهای پیام/