کد خبر: ۱۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛

خلاقیت جالب پورشه برای آموزش تعمیرکاری +تصاویر

استفاده از روش های خلاقانه برای جذب مشتری در میان خودروسازان اتفاق تازه ای نیست اما هر رخدادی در آن می تواند جذاب باشد. پورشه یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه به شمار می آید.
به گزارش خبرنگار خودروکار، پورشه از یک روش جدید برای آموزش به نیروها و مشتریان خود با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی پرده برداشته است. با این روش علاقمندان می توانند با نحوه تعمیر مدل الکتریکی mission E آشنا شده و از سیستم های پیچیده آن سر در بیاورند.

این خودرو چهار در تمام برقی برای سال آینده روانه بازار خواهد شد اما پورشه با افزایش اخبار و اتفاقات اطراف آن سعی دارد رونمایی از این خودرو را هیجان انگیزتر کند. اقدام اخیر پورشه باعث می شود تا افراد بیشتری با نحوه عملکرد این خودرو آشنا شده و شاید ترغیب به خریداری آن شوند.



این تکنولوژی به مشتریان این اجازه را می دهد تا با بیرون و داخل خودرو کاملا آشنا شوند و همچنین اطلاعات دقیقی در مورد نحوه عملکرد آیرودینامیک، فعالیت باتری و انتقال نیرو را نیز به خوبی آموزش می دهد. در ضمن پورشه از این سیستم برای کارمندانش نیز استفاده می کند تا آن ها نیز درک بهتری از خودرو داشته باشند و سرویس مناسب و بهترین را ارائه دهند.

کارمندان با استفاده از این وسیله به یک کارگاه مجازی رفته و مشغول آموزش دیدن می شوند. آن ها همچنین می توانند به صورت مجازی با خودرو در ارتباط بوده و سیستم های آن را بهتر بیاموزند. برای مثال یک تعمیرکار با استفاده از واقعیت مجازی به عمق سیستم برق رسانی خودرو برده می شود تا در صورت نیاز راحت تر آن را تعمیر کرده یا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.



یکی از مسئولین این پروژه در شرکت پورشه اعلام کرد که استفاده از سیستم های آموزش مجازی دست تعمیرکار را برای فعالیت باز می گذارد و وی می تواند با خیالی آسوده کار خود را پیش ببرد. همچنین آن ها می توانند برخی سیستم هایی که در واقعیت به سختی می توان آن ها را بررسی کرد، به راحتی ببینند.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار