نتایج رضایت مشتریان از محصول نیسان چه بود؟
نیسان ایکستریل که تاکنون موفقیتهای بسیاری در حوزه کیفیت، طراحی و ایمنی در بازارهای مختلف جهانی را از آن خود کرده است، این بار نیز در بازار ایران توانست به حضور قدرتمند خود ادامه دهد و در زمینه کیفیت خودرو پیشتاز شود.
به گزارش خودروکار، بنا بر گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از کیفیت خودروهای سواری در بازار ایران، نیسان ایکس-تریل با عملکرد بسیار مطلوب در شش ماهه ابتدای سال ۱۳۹۶، با کسب امتیاز ۸۰۵ از ۱۰۰۰، توانست رضایتمندی مالکان خود را بهدست آورد. در این ارزیابی، شاخصهایی نظیر بدنه، مجموعه نیرو محرکه و سوخترسان، مجموعه تعلیق و انتقال قدرت، ایمنی، تهویه مطبوع و وسایل برقی بررسی شد که نیسان ایکستریل توانست با اختلاف معنیدار نسبت به رقبای خود در رتبه بالا جای گیرد. همچنین بهترین امتیاز کیفی نیسان ایکس-تریل در برابر سایر رقبا، ارزیابی مجموعه تعلیق و انتقال قدرت بود که در این شاخص، مواردی همچون عملکرد سیستم فرمان، مجموعه گیربکس، جلوبندی و کمکفنرها مورد بررسی قرار گرفت.
منبع: دنیای اقتصاد
انتهای پیام/