به گزارش خبرنگار خودروکار، موسسه "J.D. Power" بر اساس تحقیقاتی که در سال 2017 انجام داد، اعلام کرد که سه شرکت مرسدس بنز، لینکن و بیوئیک بالاترین آمار رضایت مندی مشتریان را در نمایشندگیهای فروش دارند.
این تحقیق نشان میدهد که تعاملات پیش از خرید مسئولین فروش این سه شرکت، بخش عظیمی از رضایت مشتریان را فراهم میکند. این تحقیقات که 31 سال عمر دارد، رضایتمندی مشتریان را از مرحله مذاکره تا خرید خودرو معیار قرار میدهد.
این تحقیقات میزان درک نیازهای مشتری توسط مسئولان فروش شرکت و همچنین تبهر آنها در متقاعد کردن مشتریان را در نظر میگیرد و این که مشتریان با چه میزانی از رضایت نمایندگی را ترک میکنند.
در تعیین رضایتمندی مشتریان این عوامل در نظر گرفته میشوند:
*مراحل امضای قرارداد
*تبحر مسئول فروش
*تحویل خودرو
کریس ساتن، معاون رئيس بخش خرده فروشی خودرو در موئسسه "JD Power" اینگونه گفت: "طی پنج تا ده سال گذشته، تجربه خرید مشتریان به طور مداوم بهتر شده است. اما در چند سال گذشته، شاهد کمی افت بودهایم."
*شکل صحیح نوشتاری این دو شرکت آمریکایی "لینکن" و "بیوئیک" است که گاهی به اشتباه "لینکلن" و "بیوک" نوشته میشوند".
مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Forbes
انتهای پیام/