به گزارش خبرنگار خودروکار،دومین نشست خبری رسمی شرکت پرشیا خودرو پس از رونمایی سری 5 بامو در کشور ،امروز برگزار شد و در این جلسه به ارائه آخرین تحولات و دستاوردهای شرکت پرشیا خودرو در زمینه های مختلفی چون شبکه خدمات پس از فروش، قطعات یدکی، امداد جاده ای، رینگ و تایر و تجهیزات جانبی، وبسایت و نرم افزار جدید ویژه تلفن همراه،شبکه های اجتماعی، طرح کمپین فصلی، طرح فروش خودروهای کار کرده و تست رانندگی پرداخته شد.
شرکت پرشیا خودرو در آغاز سال 96 دارای سیزده نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش در سطح کشور بود که با تصمیمات جدید گرفته شده، قرار است تا پایان سال جاری به هفده نمایندگی افزایش یابد. ارتقا سطح کیفی خدمات پس از فروش شرکت پرشیا خودرو در سه مرحله مجزا شامل آموزش پرسنل، تجهیز نمایندگی ها با به روز ترین تجهیزات تعمیرگاهی و اجرای همه فرایند ها کاملا منطبق بر استانداردهای بامو انجام می شود.
بر اساس گفته های کارشناسان پرشیا خودرو، این شرکت از ابتدای فعالیت خود جز قطعات اصل و دارای بارکد رسمی و قابل پیگیری و دارای گارانتی برند بامو، قطعه دیگه ارائه نمی کند. حتی اگر خودرو مورد نظر از دوران گارانتی خارج شده باشد، قطعه نصب شده بر خودرو مورد نظر درصورتی که از این شرکت خریداری و از سوی کارشناسان آن نصب شده باشد، شامل گارانتی خواهد بود.
به منظور فراهم آمدن رضایت هرچه بیشتر مشتریان، این شرکت اقدام به راه اندازی وب سایت قطعات یدکی کرده است که کاربر را قادر می سازد تا قطعه مورد نیاز را جست و جو و سفارش گذاری و پس از آن تا دریافت و تحویل قطعه، روند پذیرش سفارش را پیگیری کند. همچنین راه اندازی اولین فروشگاه اختصاصی رینگ و تایر مخصوص خودروهای بامو و تایید شده از سوی این برند آلمانی در خیابان سورنا نیز خدمت دیگری است که خیال مشتریان را بیش از پیش آسوده می کند.
این شرکت هم چنین قصد دارد تا به منظور رعایت قوانین بامو به منظور خدمت رسانی جاده ای به مشتریان تنها طی 30 دقیقه، به استفاده از موتورسیکلت های امداد روی آورده است. برنامه گسترش سیستم امداد جاده ای در سایر شهر های کشور نیز به قرار داد استفاده مشترک از خودروبرهای کانون جهانگردی و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور انجام می شود تا انتقال خودروهای از کار افتاده تا نزدیک ترین تعمیرگاه مجاز پرشیا خودرو در سراسر کشور به سهولت صورت گیرد.
راه اندازی نرم افزار پرشیا خودرو کاملا منطبق بر استانداردهای شرکت مادر، به منظور تسهیل دسترسی مشتریان به امکاناتی از قبیل نوبت گیری اینترنتی ویژه سرویس ها، دریافت کاتالوگ و راهنماهای فنی، دریافت اخبار شرکت، اتصال به فروشگاه آنلاین و ... قدم دیگر پرشیا خودرو در حوزه خدمات پس از فروش است.
سه برنامه مهم و پیش رو پرشیا خودرو ارائه سرویس های رایگان ویژه فصل سرما است که در نمایندگی های مجاز این شرکت در سرتاسر کشور انجام می شود. برنامه دیگر طرح فروش خودروهای کارکرده است که با عنوان Premium Selection شناخته می شود.
بر اساس این طرح خودروهای کارکرده این شرکت با حداکثر کارکرد 100 هزار کیلومتر یا حداکثر عمر 5 سال از سوی شرکت مورد بررسی فنی قرار گرفته و پس از قیمت گذاری از سوی پرشیا خودرو نقدا خریداری می شود و با عنوان خودرو کارکرده تایید شده برای فروش گذاشته می شوند. طرح سوم ارائه امکان تست رانندگی برای آن دسته از مشتریان بلفعلی است که پیش از خرید تمایل دارند حس سواری خودرو مورد نظر را بررسی کنند. همه محصولاتی که در سبد محصولات پرشیا خودرو وجود دارند شامل این طرح می شوند. مشتری پس از حضور در جلسه بررسی و مشاوره با متخصصان شرکت پرشیا خودرو به آزمایش رانندگی خودرو مورد نظر خود دعوت می شود.
اما در آخر نشست و در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر برنامه های آتی شرکت عنوان شد که متاسفانه بسته بودن سایت ثبت سفارش خودرو تنها مانع ارائه محصولات جدید پرشیا خورو به بازار است اما رونمایی و ارائه پنج محصول جدید شامل دو مدل سری 3 شامل 320 و 330، دو مدل سری 1 شامل 120 و 125 و سری 2 کابریولت در دستور کار قرار دارد و درصورت بازگشایی ثبتارش روال آن انجام خواهد شد.
خبرنگار خودروکار: مصطفی انیسی
انتهای پیام/