کد خبر: ۱۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
شرکت آمریکایی هانیوال ، سازنده توربوهای چری؛

محصولات جدید چری ، قابلیت اعتماد بیشتر را دارد

شرکت چری که به عنوان یکی از شرکتهای پیشگام چینی به لحاظ تولید و تکنولوژی شناخته میشود و همواره سعی نموده از تکنولوژی های روز در تولید محصولات خود استفاده نماید.
به گزارش خودروکار، نسل جدید محصولات چری چون تیگو7 و آریزو5 با موتور توربوشارژ به بازار معرفی شده اند که نوعی استراتژی جدید این شرکت را نشان میدهند ، استفاده از موتورهایی با تکنولوژی توربو شارژر در میان بسیاری از تولید کنندگان بزرگ خودرو مانند بی ام و و مرسدس بنز در سالهای اخیر رواج فراوان یافته است ، کاهش وزن موتور و کاهش مصرف سوخت در کنار بازدهی و بهره وری بیشتر ، سبب گردیده تا استفاده از  این دسته از موتورها  رواج فراوان یابد.




شرکت چری که به عنوان یکی از شرکتهای پیشگام چینی به لحاظ تولید و تکنولوژی شناخته میشود و همواره سعی نموده از تکنولوژی های روز در تولید محصولات خود استفاده نماید ، بر اطمینان بیشتر و کیفیت بالاتر از تکنولوژی شرکت بسیار معروف آمریکایی هانیبال برای توربوهای خود استفاده نموده است ، شایان ذکر است شرکت هانیبال جزو 500 شرکت برتر دنیا بوده و همواره در زمینه تولید تکنولوژی دستاوردهای بسیاری را داشته است.



شایان ذکر است که شرکت مدیران خودرو در ماه های اخیر تست درایوهای متعددی را ویژه خبرنگاران و مشتریان برای محصولات توربو خود ترتیب داده تا قدرت و توانایی این خودروها را به مشتریان خود اثبات نماید.



انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار