«خودروکار» گزارش می دهد؛
نوبرانه های «میتسوبیشی» در راه بازار جهانی
شرکت میتسوبیشی ژاپن تا سال 2020 میلادی 11 مدل جدید را معرفی میکند، که از این بین 6 مدل کاملا جدید و برای نخستین بار راهی بازار خواهند شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت خودروسازی میتسوبیشی به عنوان بخشی از چشم انداز «Drive for Growth» در سه سال پیش رو تا سال 2020 میلادی 6 خودروی تماما جدید را ارائه خواهد کرد و به منظور تحقق این امر از سرمایه گذاری 600 میلیارد یِنی خود برای این برنامه سه ساله خبر داده است.
از اهداف مهم میتسوبیشی در عملی ساختن این پروژه، میتوان به افزایش فروش 30 درصدی و رسیدن به مرز 1.3 میلیون دستگاه خودرو اشاره کرد. میتسوبیشی همچنین برای بودجه بخش توسعه و تحقیق خود رشد 50 درصدی و رقم 133 میلیارد یِنی (894 میلیون پوند) را درنظر گرفته است.
تمرکز ویژه میتسوبیشی در تولید محصولات جدید روی کلاس های شاسی بلند و پیکاپ دو دیفرانسیل معطوف است. از 11 مدل در نظر گرفته شده برای ارائه تا سال 2020 میلادی، 6 مدل کاملا جدید خواهد بود از این میان تنها دو مدل به مرحله ورود به بازار میرسند. همچنین مدل های دیگر نیز به فیس لیف و نسل های جدید مدل موجود این شرکت تعلق دارد. مدل Eclipse Cross یکی از نخستین خودروهای است که میتسوبیشی به زودی معرفی خواهد کرد.
شایان ذکر است امریکا، چین و آسیا از بازارهای هدف و مدنظر میتسوبیشی جهت افزایش فروش محصولات به حساب میآیند و این خودروساز ژاپنی به تازگی کارخانه مونتاژ خود در اندونزی را راه اندازه کرده و تولیدات خود در جنوب شرق آسیا را افزایش داده است.
مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: ototeknikveri.com
انتهای پیام/