کد خبر: ۱۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

قیمت و مشخصات کامل برلیانس H220

پارس خودرو به عنوان شریک تجاری برلیانس در ایران محصول H220 را در دو مدل دنده دستی و اتومات مونتاژ و به ترتیب با قیمت 39.9 و 45 میلیون تومان عرضه می کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، خودرو برلیانس H220 که نمونه هاپ بک خودرو H230 است یک خودرو چینی است که توسط پارس خودرو مونتاژ و به بازار عرضه می شود، این خودرو در دو مدل دنده دستی و اتومات تولید می شود که نوع دنده ای این خودرو 5 سرعته و نوع اتومات آن از گیربکس 6 سرعته AMT بهره می برد.


این خودرو چینی دارای موتور 1500 سی سی 4 سیلندر 16 سوپاپ خطی است که حداکثر قدرت 102 اسب بخار و حداکثر گشتاور 138 نیوتن.متر را تولید می کند.


برلیانس H220 که از فرمان الکتریکی بهره می برد دارای سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و سیستم تعلیق SEMI INDEPENDENT در عقب خودرو است، همچنین ترمزهای جلو این خودرو دیسکی خنک شونده و عقب کاسه ای است.


این خودرو با ظرفیت باک 42 لیتر در هر صد کیلومتر در حالت گیربکس اتومات 6.37 و در گیربکس دستی 6.82 لیتر بنزین مصرف می کند.


این خودرو در مدل گیربکس اتوماتیک دارای کیسه هوای راننده و سرنشین، سانروف برقی، کامپیوتر اطلاعات سفر، صندلی راننده و سرنشین جلو قابل تنظیم در 4 جهت، صندلی عقب تاشونده، سنسور پارک دنده عقب و ... است.

لازم به ذکر است که این خودرو توانسته از C-NCAP پنج ستاره ایمنی را از آن خود کند.
 

قیمت این خودرو با گیربکس اتومات 45 و با گیربکس دستی 39 میلیون و 900 هزار تومان از سوی شرکت پارس خودرو اعلام شده است.  

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت پارس خودرو مراجعه کنید؛


انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار