کد خبر: ۱۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
«خودروکار» گزارش می دهد :

تولید پژو 208 و DS3 کراس بک الکتریکی تا سال 2019

گروه خودروسازی پژو-سیتروئن عناصر و استراتژی های محرمانه محصولات آینده خود برای برخی از سرمایه گذاران فاش کرد. بر اساس این نشست خبری، نسل بعدی پژو 208 و نسخه شاسی بلند DS3 این شرکت از سال 2019 به صورت الکتریکی تولید خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار - به نقل از تحلیلگر رویترز، پژو، تکنولوژی جدید خودروهای برقی خود را با نسل آینده پژو 208 و دی اس 3 جدید خود در سال 2019  به بازار عرضه می کند.
خبرها نشان می دهد که پژو 208 جدید این شرکت در پلتفرم مدولار مشترک و جدیدی تولید می شود که از سپتامبر 2019 راه اندازی می شود. این در حالی است که مدل های 208 فعلی برای اروپا در پوآسی فرانسه، مولوز و اسلواکی به تولید می رسند.  
پیش از این، ژیل لو بورن مدیر تحقیقات و توسعه پژو در نمایشگاه فرانکفورت گفته بود که نسل جدید محصولات پژو با هدف موتور های دیزلی کمتر و تولید خودروهای الکتریکی بیشتر در راه اند. پژو هم مانند همه تولیدکنندگان دیگر قصد دارد در نبرد دیزل و خودروهای برقی سیاست های جدید اتخاذ کند و به همین دلیل، در چشم انداز خود تا سال 2020 پیش بینی کرده 50 درصد تولیداتش به محصولات برقی و هیبریدی اختصاص یابد و این میزان تا سال 2023 به 80 درصد برسد. 

ترجمه : گلنوش محب علی 
منبع : LaTribune

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار