کد خبر : ۵۹۵۹۴
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
احسان‌پور خبر داد؛
رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ، از ترافیک روان و نسبتا سبک در پایتخت خبر داد.
به گزارش خودروکار -  سرهنگ اسماعیل احسان پور گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز ۴ شنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابر بزرگراهی دارای ترافیک روان و دارای ترافیکی نیمه سنگین و روان تر نسبت به روزهای قبل در سطح پایتخت بودیم.

وی افزود: وضعیت ترافیک شهر تهران را به صورت کلی که بررسی کنیم، در می‌یابیم که میزان ترددها نسبت به ۴ روز گذشته کمتر و از ترافیک روان تری در سطح شهر برخوردار هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آبشناسان - سردار جنگل و روان و در حال حرکت، علامه - باکری در هر دو مسیر روان و بدون مشکل ترافیکی، یادگار حضرت امام مقطع بالاتر از بزرگراه هاشمی رفسنجانی به سمت فرحزاد نیمه سنگین ولی در حال حرکت، زین الدین- شمس آباد سنگین ولی در حال حرکت است.

وی همچنین گفت: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه بابایی – نیروی زمین و سنگین و بدون مشکل ترافیکی، بزرگراه شهید سلیمانی نیمه سنگین و بدون مشکل و در حال تردد، و بزرگراه نواب نیز نیمه سنگین تا تونل توحید بدون مشکل ترافیکی و در جریان است.

سرهنگ احسان پور بیان داشت: ترافیک در در هر دو مسیر خیابان آزادی که هر روز متراکم بود امروز خلوت تر است.

وی گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به‌منظور اجرای طرح جناغی‌ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می‌دهند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ترافیک امروز از مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران روان است. معمولاً چهارشنبه صبح ترافیک شهر تهران نسبت به دیگر روزهای هفته خلوت تر و سبک تر است و برعکس آن در چهارشنبه عصرها نسبت به بقیه روزهای هفته متراکم‌تر و سنگین‌تر است.
برچسب ها: پلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران