کد خبر : ۶۰۱۱۳
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷
گروه خودروسازی ایلیا برای مشتریان و علاقمندانی که قصد خرید دایون Y7 را دارند، برنامه تست درایو تدارک دیده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، گروه خودروسازی ایلیا طی برنامه تست درایو از نمونه جدید دایون DX رونمایی کرد. این خودرو نسخه آفرودی دایون Y7 است که دارای تجهیزاتی از جمله کیت سپر جلو و عقب، باربند، کیت کمک فنر آیرون من و ... است. 

دایون DX بنا به درخواست مشتریانی که قصد دریافت خودروهای خود را دارند، تهیه می شود. همچنین مشتریان گذشته و صاحبان مدل های Y5 و Y7 می توانند با مراجعه به مراکز ایلیا خودرو نسبت به نصب این کیت و تبدیل خودرو خود به مدل DX اقدام کنند. 




شرایط فروش دایون Y7

شرایط فروش دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا با قیمت علی الحساب (غیر قطعی) ۸۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان و تحویل فوری ۹۰ روزه کاری اعلام شد. در این شرایط فروش این شاسی بلند صفر کیلومتر بازار داخلی با رنگ های سفید، مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد. متقاضیان می توانند از طریق سایت شرکت صنایع خودروسازی ایلیا اقدام به ثبت نام کنند.


از جمله تجهیزات استاندارد دایون Y7 می توان به مواردی همچون نمایشگر لمسی، هفت صندلی، صندلی برقی راننده، سامانه مدیریت تعادل، استارت دکمه ای، سانروف، دوربین عقب، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، ترمزهای ABS ،EBD ،BA و… اشاره کرد.

علاقمندانی که قصد تست و خرید این خودرو را دارند می توانند طی روزهای پنجشنبه و جمعه در ساعت 11 الی 18 به شهرک خودرو گودرزی واقع در جاده مخصوص مراجعه نمایند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران