کد خبر : ۵۶۶۲۹
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
یک نماینده مجلس گفت: در حال حاضر قیمت یک لکسوس در مدل ۲۰۱۶ در ایران ۸ میلیارد تومان است، اما مدل ۲۰۲۰ این خودرو در دوبی ۹۰۰ میلیون تومان است. ۹۰۰ میلیون تومان کجا، ۸ میلیارد تومان کجا؟!۲۰۱۷، جنسیس جی۷۰ مدل ۲۰۲۰، هوندا آفرود مدل ۲۰۲۱، هیوندا پالیسید مدل ۲۰۲۱، هیوندا آزرا مدل ۲۰۲۱، لکسوس NX مدل ۲۰۲۰.
به گزارش خودروکار -جلال رشیدی‌کوچی در پاسخ به این پرسش که یک معادل‌سازی درباره قیمت خودرو‌های ایرانی و خارجی داشته باشید، اظهار داشت: من یک معادل‌سازی قبلا داشتم که مربوط به یک هفته قبل از استیضاح آقای فاطمی‌امین، وزیر سابق صمت بود. آن زمان پژو۲۰۷ تقریبا ۲۲ هزار دلار بود، یعنی به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده بود.

وی افزود: یک معادل‌سازی داشتم که خودرو‌هایی که می‌شود با ۲۲ هزار دلار در امارات خریداری کرد، چیست: بنز سری E مدل ۲۰۲۲، ب‌ام‌و سری ۵ مدل ۲۰۱۷، جنسیس جی۷۰ مدل ۲۰۲۰، هوندا آفرود مدل ۲۰۲۱، هیوندا پالیسید مدل ۲۰۲۱، هیوندا آزرا مدل ۲۰۲۱، لکسوس NX مدل ۲۰۲۰.

وی عنوان کرد: در حال حاضر قیمت این لکسوس در مدل ۲۰۱۶ در ایران ۸ میلیارد تومان است، اما مدل ۲۰۲۰ این خودرو در دوبی ۹۰۰ میلیون تومان است. ۹۰۰ میلیون تومان کجا، ۸ میلیارد تومان کجا؟!

این نماینده مجلس تصریح کرد: شما این نکته را در نظر بگیرید که تمام خودرو‌های خارجی که تا سال ۲۰۱۷ وارد ایران شده است، الان نسبت به قیمت جهانی و مدل‌های ۲۰۲۱، حداقل ۱۰ برابر قیمت است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران