کد خبر: ۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱

نگاه شریعتمداری صادرات محور خواهد بود

شریعتمداری با توجه به تجربیاتی که در هشت سال وزارت بازرگانی داشته و دیگر مسئولیت ها و آموخته هایی که در سمت معاون اجرایی دولت یازدهم داشته، تلاش خواهد کرد تا بنگاه های تولیدی تعطیل و فشل شده، نیمه فعال و در آستانه ورشکستگی را فعال کند.
به گزارش خودروکار، نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به سوابق خوب شریعتمداری در مسئولیت های مختلف، گفت: با توجه به این سوابق نوع نگاه وی در وزارت صنعت، معدن و تجارت، صادرات محور خواهد بود.

علی ادیانی، نماینده قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  محمد شریعتمداری گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دارای سوابق خوبی در وزارت بازرگانی و معاونت اجرایی رئیس جمهور است، گفت: شریعتمداری با توجه به تجربیاتی که در هشت سال وزارت بازرگانی داشته و دیگر مسئولیت ها و آموخته هایی که در سمت معاون اجرایی دولت یازدهم داشته، تلاش خواهد کرد تا بنگاه های  تولیدی تعطیل و فشل شده، نیمه فعال و در آستانه ورشکستگی را فعال کند.

وی افزود: آقای شریعتمداری قطعا به تنوع تولیدی در واحد های صنعتی توجه خواهد کرد و مبنای دروازه تجارت را تولید داخلی و کالاهای صادراتی قرار خواهد داد.

نائب رئیس کمیسیون انرژی تصریح کرد: در هفته آینده آقای شریعتمداری در فراکسیونها، کمیسیونها و نشست های های نمایندگان حضور خواهد یافت و برنامه های خود برای وزارت صنعت، معدن و تجارت را تشریح می کند.

منبع: اعتدال

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار