کد خبر: ۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

پیام تبریک رییس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو به مناسبت روز خبرنگار

رئیس انجمن صنفی وارد کنندگان خودرو با تبریک روز خبرنگار تصریح کرد: بدون تردید رشد علمی و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه از مسایل مختلف مرهون خدمات دقیق، سریع و بدون جانبداری خانواده رسانه است.
به گزارش خودروکار، متن پیام تبریک رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو به شرح زیر است:

در برهه حساس کنونی که صنعت خودروی ایران نیازمند اصلاحات علمی و اساسی است، به یقین نقش خبرنگاران و رسانه ها نقشی انکار ناپذیر و تحول آفرین است. 17 مرداد اما بهانه ای است تا عموم جامعه، از فعالان اقتصادی گرفته تا دولتمردان به پاسداشت یک سال تلاش بی وقفه و بدون چشمداشت اهالی رسانه، به احترام این عزیزان کلاه از سر برداشته و و قدردان تلاش های مجدانه شان باشند.

بدون تردید رشد علمی و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه از مسایل مختلف مرهون خدمات دقیق، سریع و بدون جانبداری خانواده رسانه است. ما نیز سعی کرده ایم در صنعت خودرو و حوزه های وابسته به آن همواره از این ظرفیت بهره مند شده و گامی هر چند کوچک در مسیر اصلاحات در این فرایند برداریم.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی اصحاب رسانه، روزنامه نگاران، سردبیران، دبیران، خبرنگاران و عکاسان رسانه های مختلف به ویژه حوزه خودرو، سلامتی و توفیق روزافزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

میثم رضایی / رئیس انجمن صنفی وارد کنندگان خودرو


انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار