صعود «مزدا یدک» به جمع بهترین ها/ خدمات پس از فروش بهمن اوج گرفت
«مزدا یدک» توانسته در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو، در بین بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش قرار بگیرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت از وضعیت خدمات پس از فروش در بخش خودروهای سبک و شرکت های دارای بیش از 10 نمایندگی مجاز، «مزدا یدک» - به عنوان شرکت زیرمجموعه گروه بهمن- توانسته با کسب 70 امتیاز و دو ستاره در میان شش شرکت برتر ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو قرار بگیرد.
همچنین این شرکت در بخش مقایسه وضعیت مدیریتی شرکت ها نیز با کسب امتیاز 82 در رتبه دوم در این گزارش ایستاده است.
براساس این گزارش به روال سال های گذشته همچنان هیچ یک از شرکت های خدمات پس از فروش خودروسازان نتوانسته اند به رتبه نخست و سه ستاره دست پیدا کنند.
انتهای پیام/