کد خبر: ۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
«خودروکار» گزارش می دهد؛

جیلی به واسطه ولوو سد های ورود به بازار اروپا را می شکند

جیلی و ولوو با همکاری یکدیگر شرکت Lynk & co را تاسیس کرده و این شرکت خودروهای خود را به زودی روانه بازار آمریکا و اروپا می کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت جیلی چین پس از خرید شرکت ولوو در سال 2010، سال گذشته اقدام به تاسیس شرکتی جدید با نام Lynk & Co کرد تا این اقدام از برنامه ریزی های جیلی برای آینده و بهبود بازار فروش محصولاتش خبر دهد.

تا به امروز هیچ خودرویی تحت نام برند Lynk & Co راهی بازار نشده است اما نخستین مدل طراحی شده توسط این شرکت که شاسی بلندی بر اساس پلت فرم مدولار فشرده (CMA) مشترک با ولوو است تحت نام  Lynk & Co 01 تا قبل از سال 2020 میلادی روانه بازار خواهد شد.

بنا بر گفته ی آلیان وایسر قائم مقام این شرکت، نخستین محصول link & co در اوایل سال 2019 در بازار چین، در اواسط  همین سال در بازار اروپا و امریکا و در اواخر سال 2019 در انگلستان عرضه خواهد شد.



مدل های بعدی شرکت link & co یک کراس اوور و یک سدان به ترتیب با نام های link & co 02 و link & co 03 خواهند بود که از سوی این شرکت  در سال های 2020 و 2021 روانه  بازار می شوند.



لینک اند کو  (Lynk & Co در حال حاضر فرزند تازه متولد شده ی صنعت خودروسازی چین و شرکت جیلی است که به اعتقاد کارشناسان به دلیل همکاری با ولوو و بالا بودن سطح ایمنی و تکنولوژی در محصولات آن سد ورود به بازارهای اروپا را بشکند و شروعی برای ورود محصولات بیشتر از چین به اروپا باشد.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: ototeknikveri.com

انتهای پیام/


روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار