اگر دهه 1990 را به یاد داشته
باشید، ارزش خودروهای هاچبک یا مدلهای مشابهه آن برایتان بیشتر شفاف خواهد شد. خودروهایی
مانند فوکوس، مگان و 306 که اکثرا زشت و غیرجذاب
بوده و اعتبارشان را از نسل اولیه و ارشد نسخههای خود میگرفتند.
اما اوضاع تغییر
کرده است، ما دیگر نمیتوانیم این نسبت را به هاچبکهای I30 بدهیم. چرا که نسلهای جدید
I30 هیچ ارتباطی با مدلهای ضعیف گذشته ندارند و متحول شدهاند. سقف در
این خودروها کوتاهتر شده و در مقابل طول خودروها
افزایش یافته است. ظاهر انقدر تغییر یافته که نمیتوان هیچ نسبتی بین آنها و هاچبکهای
I30 پیدا کرد. هیوندایی برای این خودروها نیز جلو پنجره پهنتری را در
نظر گرفته است.
خودروها جدید I30N با موتورهای بنزینی و دیزلی ارائه میشوند. موتورهای 1.4 لیتری توربوی بنزینی که 138 اسببخار قدرت دارند و در صورت تمایل مشتری با یک جعبه دنده خودکار یا دستی هماهنگ میشوند.
مشتریان همچنین
میتوانند با توجه به نیازشان طیف وسیعی از گزینههای امنیتی یا ارتباطی را نیز در
اختیار داشته باشند. این امکانات و تجهیزات شامل سیستم نوربالای اتوماتیک، سامانه هشدار خروج از جاده، ترمز اضطراری خودکار و سامانه
نگهدارنده اتومبیل میان خطوط جاده میشود.