کد خبر: ۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
در مجمع سالیانه گروه بهمن مطرح شد؛

حرکت بهمن در مسیر سوددهی

مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به سود ۱۳۵ میلیارد تومانی شرکت اصلی در سال گذشته گفت: عرضه محصولات جدید و حضور در بین سه شرکت در حوزه تجاری، سواری و کار از مهمترین برنامه های گروه بهمن است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مجمع سالیانه گروه بهمن در روزجاری برگزار شد و منصور پورزرین در این مراسم با تاکید بر افزایش ظرفیت تولید گروه بهمن، گفت: گروه بهمن به دنبال افزایش شرکای تجاری است که در کنار ان اصلاح زیرساخت ها، حوزه فروش و پس از فروش را در دستور کار قرار داده است.

او خاطرنشان کرد: از برنامه های پیش رو گروه بهمن می توان به قرارگیری در بین ۳ تامین کننده اصلی خودروهای تجاری سنگین، عرضه خودرو سواری خانوادگی و عرضه خودروهای شاسی بلند اشاره کرد.

مدیرعامل گروه بهمن، افزود: شرکت بر آن است تا فعالیت های خود را تجمیع و متمرکز کند تا مشتریان با مشکلی در زمینه خرید محصول و دریافت خدمات با مشکل روبه رو نشوند.

او از سود ۱۳۵ میلیارد تومانی شرکت اصلی در سال گذشته خبر داد و گفت: امید می رود در سالجاری روند رو به رشد گروه بهمن با شدت بیشتری ادامه یابد.

پورزرین بیان کرد: با برگزاری مجمع عادی در روزجاری گروه بهمن افزایش سرمایه خواهد داشت.

او ماموریت اصلی گروه بهمن را تولید و عرضه خودرو تجاری، سواری و کار دانست و گفت: هدف گذاری قیمت و تولید بیشتر با نگاه حفظ و ارتقا جایگاه شرکت در بازار است.

مدیرعامل گروه بهمن یکی از معضلات تولید و سرمایه گذاری را نرخ جذاب ۲۰ تا ۲۵ درصدی سود بانکی اعلام کرد.


انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار