کد خبر: ۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
میزگرد چالش های ارتباطات در صنعت خودرو(4)

تاثیرگذاری بیشتر رسانه های تخصصی در رقابت با سایر رسانه ها / خودرو از 4 جهت مورد توجه همگان است

مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: افزایش تعدد رسانه ها در فضای کشور همراه با کیفیت پایین بوده که راه حل برون رفت از آن افزایش رسانه های تخصصی به دلیل عمق اطلاعات در آنها است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، علی مصریان، در میزگرد چالش های ارتباطات در صنعت خودرو و آیین رونمایی از سایت تخصصی خودروکار بیان کرد: باید دید چرا هجمه ها به سمت صنعت خودرو بسیار زیاد است که دلیل آن را می توان در مواردی متعددی جست و جو کرد.

او درباره این دلایل توضیح داد: فراگیر بودن خودرو برای تمام افراد جامعه و جذابیت این صنعت باعث درگیری افکار عمومی شده است، همچنین صنعت خودرو عاملی برای شهرت برای برخی افراد به حساب می آید به گونه ای که افراد غیر مسئول نیز برای دیده شدن از حربه انتقاد به این صنعت استفاده می کنند.

مصریان افزود: اهمیت صنعت خودرو زمانی بیشتر خود را نشان می دهد که خروجی ملموس و نهایی 60 صنعت دیگر است، که در برخی از برهه های زمانی افزایش قیمت خودرو ناشی از افزایش قیمت در عوامل سازنده آن بوده است.

او با اشاره به برخی از نقدهای غیرمنصفانه تصریح کرد: در برخی موارد با نقدهای غیرمنصفانه ای برخورد می کنیم که در پشت آنها خواسته شخصی یا منطقه ای است که چون به اجابت نرسیده شاهد این رفتار هستیم.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد:  امروز شاهد افزایش تعدد رسانه ها در کشور هستیم که این افزایش کمیت با افزایش کیفیت همراه نبوده است. در حال حاضر در کشور 400 سایت مشغول به کار هستند که تنها 260 سایت دارای مجوز است.

او  افزود: راهکار خروج از این عدم کیفیت را می توان در روی آوردن به رسانه های تخصصی دنبال کرد، این رسانه ها با عمق بالای اطلاعات و محتوای خود سطح آگاهی افراد جامعه و سازمان ها را نیز ارتقا می بخشند.

مصریان به نقش فضای مجازی، وب و شبکه اجتماعی پرداخت و گفت: در دنیای امروز فضای مجازی به مثابه قاره ای دیگر تعریف شده و با گره خوردن با آن می توان به عمق جامعه بیشتر نفوذ کرد.

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار