کد خبر: ۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶

تصاویر رسمی از نسل جدید لندروور دیسکاوری منتشر شد + عکس

لندروور از نسل جدید دیسکاوری در اواخر ماه جاری رونمایی خواهد کرد و در همین ارتباط اولین تصاویر رسمی از محصول جدید خود را نیز منتشر کرد.
به گزارش خودروکار، لندروور وعده داده است که مدل جدید دیسکاوری از همیشه لوکس‌تر خواهد بود و قیمت پایه این خودرو نیز از ۴۵ هزار  دلار آغاز می شود. دیسکاوری برای رانندگی در هر شرایطی، آمادگی لازم را دارد و در خود مجموعه‌ای از تجهیزات را جا داده است.

land-rover-discovery-2017-08

زمانی که از نمای روبرویی به این خودرو نگاه می‌کنیم،تفاوت چندانی با نسل گذشته این خودرو مشاهده نمی‌کنیم اما لندروور بیشتر به تغییرات جزئیات ظاهری پرداخته است. جلوپنجره و چراغ‌های LED تغییرات چندانی نکرده‌اند و همانند مدل‌های قبلی هستند. در تصاویر منتشر شده بخش پشتی خودرو مشخص نیست، اما می‌توان حدس زد که در قسمت عقب هم شاهد تغییرات چندانی نباشیم.

land-rover-discovery-2017-01

لندروور بیشتر به بخش شرایط رانندگی خودرو پرداخته است و اعتقاد دارد این محصول در شرایط آفرود بی‌رقیب خواهد بود. علاوه بر سیستم چهارچرخ متحرک شرکت، دیسکاوری از پیشرانه‌های ۴ و ۶ سیلندر انجینیوم بهره می‌برد. البته به گفته مسئولان شرکت، نسخه‌های هیبرید این خودرو نیز در آینده عرضه خواهند شد.




منبع: دنیای ماشین


انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار