کد خبر: ۶۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۴ - ۱۲:۴۸

توسعه طرح اسکوتر و دوچرخه‌های اشتراکی در پایتخت به کجا رسید؟

معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک درخصوص توسعه طرح اسکوتر و دوچرخه اشتراکی توضیحاتی ارائه داد.

توسعه طرح اسکوتر و دوچرخه‌های اشتراکی در پایتخت به کجا رسید؟به گزارش خودروکار -  علی رامشینی درخصوص توسعه طرح اسکوتر و دوچرخه اشتراکی، اظهارکرد: این موضوع در حال حاضر در سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران در دست برنامه‌ریزی است و قراردادهای لازم منعقد شده و تست‌های آزمایشی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بعد از تأیید این روند خدمت‌رسانی در بستر سامانه شهرزاد خواهد بود، اظهار کرد: سازمان ترافیک و معاونین ترافیک مناطق ۲۲گانه در حوزه آموزش و حمل و نقل پاک با خریداری و در اختیار قرار دادن تجهیزات لازم مثل دوچرخه، دوچرخه‌بند یا اسکوتر شرایط را برای استقبال شهروندان مهیا می‌کنند.

معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک با تأکید بر اینکه باید اقدامات لازم برای توسعه مدهای حمل و نقلی این چنینی صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: طرح مسیر سرزندگی که اکنون در شهرداری تهران دنبال می‌شود و به عنوان پایلوت در منطقه ۲ افتتاح شد، در راستای توسعه استفاده از دوچرخه و اسکوتر است.

بر اساس گزارش سایت شهر، رامشینی عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ و طراحی‌های لازم برای اجرای مسیر سرزندگی در دیگر مناطق هم در حال انجام است و مشاوران طرح مشغول مطالعات مربوط به طرح هستند.

برچسب ها: ترافیک
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار