کد خبر: ۶۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۴ - ۱۹:۴۱

فونیکس، ققنوسی بر فراز بازار خودروی ایران

فونیکس در سال 1400 به عنوان زیر مجموعه پرمیوم شرکت مدیران‌خودرو معرفی شد.

به گزارش خودروکار، برندی که از بدو ورود به بازار خودرو ایران نشان داد که رسالت آن صرفا عرضه محصول نیست، بلکه ایجاد یک تجربه متفاوت برای مشتریان است.

تجربه‌ای که ترکیب کیفیت بالا، نوآوری فناورانه و توجه به ارزش‌های انسانی را در کنار هم قرار می‌دهد. با بهره‌گیری از ماهیت ققنوس، فونیکس انعکاسی‌ست از تعهد به بازآفرینی مستمر و عبور از محدودیت ها.

فونیکس، ققنوسی بر فراز بازار خودروی ایران
 
توجه به ارزش‌های انسانی
فونیکس همواره انسانیت را در مرکز فلسفه‌ی خود قرار داده است. فراتر از تولید خودرو، این برند با اجرای برنامه‌ها و رویدادهایی که به ارتقای کیفیت زندگی اجتماعی کمک می‌کنند، پیوند عمیق‌تری با جامعه برقرار کرده است. از برگزاری ماراتن کیش در راستای ارتقای سطح سلامتی و امید به زندگی تا برپایی مراسم‌های باشگاه مشتریان برای مالکین خودرو های برند فونیکس، همه نشان‌دهنده‌ی رویکرد فونیکس در ایجاد ارتباطی نزدیک‌تر با جامعه است. این اقدامات بازتاب باور فونیکس است که پیشرفت واقعی تنها در نوآوری خلاصه نمی‌شود، بلکه در اثر مثبتی که بر زندگی انسان‌ها گذاشته می‌شود معنا پیدا می‌کند.

فونیکس، ققنوسی بر فراز بازار خودروی ایران

کیفیت بالای محصولات

در فلسفه برند فونیکس، تعهدی تغییرناپذیر به کیفیت قرار دارد. تمامی محصولات این برند با پایبندی کامل به استانداردهای جهانی طراحی و تولید می‌شوند تا بیشترین سطح ایمنی را برای راننده و سرنشینان تضمین کنند. کسب 5 ستاره ایمنی در موسسه معتبر ANCAP توسط خودرو های اف 8 پرومکس و اف 7 پرومکس و همچنین 5 ستاره ایمنی موسسه اروپایی Euro NCAP توسط خودرو اف ایکس، گواه اهمیت ایمنی برای فونیکس است.
استفاده از متریال کابین باکیفیت، به‌کارگیری سیستم‌های پیشرفته ایمنی و مهندسی دقیق و بادوام، گواهی است بر عزم فونیکس برای ارائه‌ی محصولاتی که علاوه بر اعتماد، آرامش خاطر و تجربه‌ای ماندگار برای مشتریان به همراه دارند. برای فونیکس، کیفیت یک انتخاب نیست؛ بلکه یک تعهد است.

فونیکس، ققنوسی بر فراز بازار خودروی ایران

فناوری پیشرفته
نوآوری، مسیر آینده‌ی فونیکس را تعریف می‌کند. در راستای همگامی با روندهای جهانی و مسئولیت‌های زیست‌محیطی، فونیکس برند Fownix NEV را معرفی کرده است؛ برندی اختصاصی برای خودروهای تمام‌برقی و پلاگین هیبرید. این محصولات مسیری پاک تر در راستای محیط زیست تعریف می‌کنند و در عین حال، رفاه و عملکرد بالایی را نیز تضمین می‌نمایند. نمونه بارز این رویکرد، عرضه شاسی‌بلند پرچم‌دار فونیکس، اف 9 تمام چرخ محرک پلاگین هیبرید است که با بهره‌گیری از آخرین نسل پلتفرم پیشرفته MSH، امکانات مدرن مانند ماساژور صندلی و فضای بسیار جادار استانداردهای تازه‌ای را برای رده خودرو های پرمیوم در ایران تعریف کرده است.
 
چشم انداز فونیکس به آینده
فونیکس چشم‌انداز خود را بر پایه‌ی ترکیب کیفیت، فناوری و انسان‌محوری ترسیم کرده است. این برند آینده‌ای را دنبال می‌کند که در آن، خودروها تنها وسیله‌ی جابه‌جایی نیستند، بلکه بخشی از سبک زندگی مدرن انسان‌ها محسوب می‌شوند.
با ورود گسترده به حوزه‌ی خودروهای برقی و هیبریدی، توسعه‌ی خدمات دیجیتال و هوشمندسازی تجربه‌ی کاربری، و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های پایدار، فونیکس نشان داده است که نگاهش همواره به آینده معطوف است. آینده‌ای که در آن، امنیت، آسایش، پایداری و نوآوری در کنار هم قرار می‌گیرند.
فونیکس بیش از یک برند خودرویی است؛ سفیری است برای نسلی تازه که باور دارد برتری، یک مقصد نیست بلکه سبکی از زندگی است.

انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار